بار دیگر یک دستگاه اتوبوس حادثه‌ساز شد و جان ده‌ها نفر از هموطنان مان را به خطر انداخت.

حوادث تصادف

این بار اتوبوسی که در آزادراه کرج- تهران در حرکت بود در منطقه گرمدره واژگون شد و یک کشته و 32مجروح بر جای گذاشت. این اتوبوس صبح دیروز از باغستان کرج به سمت میدان آزادی تهران در حرکت بود که حدود ساعت 6:10 در کیلومتر 17به‌دلیل فرسوده بودن لاستیک‌های اتوبوس، یکی از لاستیک‌های جلوی آن ترکید و خودرو از مسیرش منحرف شد و با گاردریل برخورد کرد. به‌دنبال این حادثه نیروهای امدادی راهی آنجا شدند و در شرایطی که ترافیک سنگینی در مسیر جنوبی آزادراه کرج- تهران ایجاد شده بود عملیات امدادرسانی آغاز شد.

سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز ضمن تأیید خبر ترکیدگی لاستیک اتوبوس به ایرنا گفت: این تصادف در حوالی پل گرمدره رخ داد که بر اثر واژگونی اتوبوس بقیه چرخ‌های آن هم ترکید.در همین حال رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اعلام شمار قطعی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در آزادراه کرج - تهران، گفت: در این حادثه در مجموع 33نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. سلیمی افزود: 2 نفر از مصدومان این حادثه به‌صورت سرپایی مداوا و بقیه در بیمارستان‌های تهران و کرج بستری شدند. همچنین از مجموع مصدومان این حادثه به‌ترتیب 3‌نفر به بیمارستان شهید فیاض‌بخش تهران، 11نفر به بیمارستان شهید مدنی کرج، 5 نفر به بیمارستان شهید باهنر کرج و بقیه به بیمارستان البرز کرج منتقل شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز همچنین درباره وضعیت مجروحان این حادثه گفت: بیشتر مجروحان از ناحیه سر، گردن و دست و پا آسیب دیده‌اند که برخی از آنها از بیمارستان مرخص شده‌اند.

کد خبر 260493
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز