سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: چگونگی همکاری قوه قضائیه با مستندسازان سینمای ایران و تولید مشترک فیلم با موضوع تقویت اخلاق اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دیدار مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با رئیس مرکز رسانه ای قوه قضائیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نشانه مرکز سینمای مستند

به گزارش مهر، چگونگی همکاری قوه قضائیه با مستندسازان سینمای ایران و تولید مشترک فیلم با موضوع تقویت اخلاق اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دیدار محمد مهدی طباطبایی‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با اصغر پورمحمدی رئیس مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار محمدمهدی طباطبایی نژاد، اصغر پورمحمدی، پدرام پاک آیین و شاه پیری از مدیران مرکز رسانه ای قوه قضائیه و مجید مغنیان معاون اداری - مالی مرکز حضور داشتند و همکاری قوه قضائیه با مستندسازان پیرامون تولید فیلم در دادگاه‌ها و زندان‌ها و دیگر مراکز مربوطه و حمایت از تولید فیلم با موضوع قضا و پیشگیری از جرم مورد بحث و تاکید قرار گرفت.

در همین راستا مقرر شد تا مرکز رسانه ای قوه قضائیه با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از تولید فیلم های سینمایی اول و مستند با موضوع اخلاق اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مشارکت و حمایت کند که چگونگی آن در برپایی جلسات مشترک و بررسی طرح ها و فیلمنامه های ارائه شده به مرکز با موضوعات مورد توجه قوه قضائیه خواهد بود.

کد خبر 260023
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز