همشهری آنلاین: پنجمین جشنواره سراسری حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) امروز با شناسایی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه و حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و جمعی از شرکت کنندگان و علاقه مندان به کلام گوهر بار ائمه معصومین همراه بود ضمن معرفی نفرات برتر جشنواره از آنان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در این مسابقات در بخش کارکنان پایور استوار دوم مسلم ترکاشوند مقام اول و ستوانیکم حسن زنگنه و استواریکم فخرالدین مومنه مقام های دوم و سوم را کسب کردندو در مقطع دانشجویان دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی آقایان محمد جواد لطفی ، رضا متقیان فر و وحید عرب نجف آبادی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

بنا بر این گزارش در قسمت فرزندان پسر و در مقطع دانشجویان و طلاب آقایان امین شریفی ، مرتضی میشکار مطلق و فرشاد زمانیان حائز مقام های برتر شدند و در بخش فرزندان دختر در همین مقطع خانم ها فرشته رفیعی، زهرا سادات ژیان اخوان و بهجت آسیون عنوان های برتر را از آن خود نمودند.

در بخش همسران کارکنان خانم ها شهین خروشی ، فاطمه شاد و زهرا ابراهیمی مقام های اول تا سوم را بدست آوردندو در قسمت خواهران شاغل خانم ها کبری رمضانی ، رقیه رضایی و عصمت گلپایگانی اول تا سوم شدند، همچنین آقایان غلامحسین اسماعیلی ، محمد رانیجی و رضا پارسا در بخش کارکنان وظیفه به مقام های برتر دست یافتند.

گفتنی است این مسابقات به مدت دو روز و به میزبانی مجتمع فرهنگی اموزشی شهید ستاری شهرستان بابلسر برگزار شد و نفرات برتر این جشنواره به مسابقات سراسری ارتش جمهوری اسلامی ایران راه یافتند.

کد خبر 259472
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز