همشهری آنلاین: مراسم صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور امیر سرتیپ علی رضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و کارکنان ستاد این قرارگاه برگزار شد.

صباحی فرد

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی: امیر صباحی فرد در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب گفت: با همت و مشارکت تک تک کارکنان، قرارگاه روز به روز شاهد رشد و تعالی است و هر روز در همه عرصه ها برگ زرینی بر افتخارات پدافند افزوده می شود.

سرتیپ صباحی فرد در ادامه اظهار داشت : امسال و در اوایل اردیبهشت ماه ما افتتاح مرکز اموزش درجه داری اراک را داشتیم که بحمدا... این کار به نحو احسن و با تلاش همه ارکان قرارگاه انجام شد و این مرکز اقدام به پذیرش دانش پژوه نمود و سلسله مراتبی که از این مرکز بازدید کردند همه متفق القول اعلام کردند که می توان این مرکز را اولین مرکز آموزش نظامی از هر لحاظ دانست.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در پایان افزود: در بحث سامانه ها و تجهیزات ما توانسته ایم تمام سامانه هارا آماده به کارو عملیاتی حفظ کنیم چرا که تعدادی از این سامانه ها به خاطر تحریمهای ظالمانه‌ای که علیه ما انجام شده بود از مدار عملیاتی خارج شده بود اما امروز با دانش و ابتکار جوانان پدافند هوایی همه این سامانه‌ها عملیاتی و در مدار قرار دارند.

کد خبر 259776
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز