یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

۲ بدل انداز با شگردی خاص، گوشی موبایل بدلی را به جای گوشی اصل به طعمه‌های خود می‌فروختند.

متهمان

دست این دو کلاهبردار زمانی رو شد که مالباخته‌ای به دادسرای ناحیه 11تهران رفت و درخصوص شگرد آنها گفت:پنجم دی‌ماه به پاساژی در خیابان جمهوری رفتم. در آنجا شخصی را دیدم که مشغول چانه زدن با مردیگری بود. فروشنده فاکتوری نشان داد و مدعی شد که چند روز پیش گوشی را به قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان خریده و حالا به‌علت نیاز مالی مجبور به فروش آن شده است. این درحالی بود که خریدار قصد داشت گوشی را 800هزار تومان بخرد.

من هم وسوسه شدم آن را بخرم اما بعد از خرید متوجه شدم که گوشی قلابی است. با افزایش شکایت‌های مشابه، تیمی از مأموران اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و دریافتند که فروشنده و خریدار همدست بوده‌اند. آنها گوشی‌های چینی را که قیمت آنها بیشتر از 150هزارتومان هم نمی‌شد به جای اصل به مشتریان خود می‌فروختند. کارآگاهان در ادامه توانستند هر دو متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ محمدرضا ذاکراستقامتی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: قاضی پرونده مجوز چاپ عکس متهمان را صادر کرده است، چنانچه هرکس در دام این دو کلاهبردار گرفتار شده می‌تواند برای شکایت به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کند.

کد خبر 259212
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز