همشهری آنلاین: ویژه برنامه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به همراه رونمایی از دو کتاب جدید در حوزه ارتباطات با حضور اساتید و کارشناسان و اصحاب رسانه شنبه ۲۷ اردیبهشت همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه رسمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، ویژه برنامه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با محوریت «ارتباطات سیاسی مسائل داخلی؛ چشم‌اندازهای جهانی» با حضور کارشناسان و متخصصان ارتباطات و علاقه‌مندان این حوزه برگزار می‌شود.

ویژه برنامه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از دو پانل علمی تخصصی «ارتباطات سیاسی؛ چشم‌اندازهای جهانی» و «ارتباطات سیاسی، مسائل داخلی» تشکیل شده است.

پانل «ارتباطات سیاسی؛ چشم‌اندازهای جهانی» از ساعت 9 تا 11 با سخنرانی دکتر حسام‌الدین آشنا، مشاور عالی رئیس جمهور در امور فرهنگی، دکتر یونس شکرخواه عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

اجرای پانل دوم نیز تحت عنوان «ارتباطات سیاسی، مسائل داخلی» نیز از ساعت 11 تا 13 با سخنرانی دکتر هادی خانیکی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر ابراهیم فیاض عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، دکتر نعمت‌الله فاضلی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دکتر بابک دربیکی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌گیرد.

بر طبق این گزارش، در این مراسم از دو کتاب«قدرت ارتباطات» نوشته مانوئل کاستلز و ترجمه حسین بصیریان و «سیمای ایران در مستندهای تلویزیونی غرب» نوشته دکتر عبدالله بیچرانلو نیز رونمایی خواهد شد.

شرکت در این مراسم برای کلیه استادان، علاقه‌مندان، کارشناسان، دانشجویان و دست‌اندرکاران علم ارتباطات و روابط عمومی آزاد است.

در این گردهمایی به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، پایین‌تر از میدان ولیعصر (عج)، خیایان دمشق، شماره 9، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

کد خبر 259052
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز