سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران در مبادلات ۴۶ واحد کاهش یافت و به ۷۷ هزارو ۷۱۷ واحد رسید.

مبادله 414میلیارد تومان سهام

سهامداران بورس تهران یک میلیاردو 142میلیون سهم به ارزش 414میلیارد تومان در بورس دادوستد کردند که از این میزان 263میلیون سهم به مبادلات سهام حفاری شمال اختصاص یافت. سهامداران دیروز 102میلیون و 584هزار سهم سایپا را هم خریداری کردند.

مبادله 9.8 میلیون سهم در تالار مجازی

9میلیون و 800هزار سهم به ارزش 44هزارو 443میلیون ریال در تالار مجازی مورد دادوستد قرار گرفت. تالار مجازی بورس ایران سامانه‌ای است که با شبیه‌سازی‌ معاملات بورس تهران و فرابورس، امکان خرید و فروش انواع اوراق بهادار با اعتبار مجازی را به‌صورت رایگـان و در تمامی ساعات شبانه‌روز برای کاربران ایجاد کرده و از این طریق، امکان کسب تجربه لازم برای سرمایه‌گذاری در بورس را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

مبادله جو فرانسه برای نخستین بار در بورس کالا

برای نخستین‌بار جو دامی فرانسه در بورس کالا مورد مبادله قرار گرفت. در دادوستدهای روز گذشته بورس کالا و در تالار محصولات کشاورزی 15 تن جو دامی فرانسه به قیمت هر کیلو 943 تومان مورد مبادله قرار گرفت. 15تن جو دامی قزاقستان هم به قیمت 970 تومان به فروش رفت. دیروز همچنین 100 تن شکر سفید برزیل به قیمت هر کیلو1900 تومان به صورت نقد فروخته شد. پلی‌اتیلن سبک خطی، لوب‌کات سنگین و قیر هم از دیگر محصولاتی بود که دیروز در بورس کالا فروخته شد.

کد خبر 258669
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز