همشهری آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ابراز امیدواری کرد مجموعه «شهر آفتاب» برای برپایی نمایشگاه کتاب ۹۴ به بهره‌برداری برسد.

به گزارش مهر، احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران دوشنبه 15 اردیبهشت ماه از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تعیین مکانی دائمی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: موضوع انتقال محل نمایشگاه کتاب تهران از زمان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح بوده و پیش‌بینی‌هایی نیز برای آن شد.

مسجد جامعی افزود: در دوره‌ای هم شهر کتاب عباس‌آباد برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شد ولی آن هم جوابگوی یک نمایشگاه با این حجم نبود. از طرفی نیز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران نیز مشکلات زیادی در زمینه شهری ایجاد می‌کرد.

وی در مورد مجموعه شهر آفتاب نیز گفت: در مجموعه شهر آفتاب مواردی نظیر دسترسی به فرودگاه و گمرک با دقت مورد توجه قرار شده است. در یک سال اخیر پیگیری‌های خوبی صورت گرفته و امیدواریم که برای سال 94 بتوانیم از آن بهره‌برداری کنیم.

کد خبر 258521
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز