همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این که با برنامه ریزی صورت گرفته انشعابات پر مصرف استخراج و در دو مرحله با آنان مکاتبه خواهد شد، گفت: به دنبال گرفتن مجوز از دولت هستیم تا انشعابات پر مصرف را قطع کنیم.

ایرنا نوشت: محمد پرورش روز یکشنبه در حاشیه نمایشگاه کتاب در غرفه شرکت آب و فاضلاب استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: اگر در مناطق مختلف شهر صرفه جویی دیده نشود، بحث مدیریت فشار را اعمال خواهیم کرد.

او گفت: در حال حاضر برنامه ای برای این کار نداریم و آب به صورت مستقیم عرضه می شود و تصفیه خانه ها نیز اورهال شده اند.

پرورش گفت: با توجه به تجریبات گذشته برنامه ریزی برای گذر از تابستان پیش بینی شده است، اما 91 درصد مشترکین مسکونی هستند و اگر در مصرف آب صرفه جویی و مدیریت کنند، به راحتی از این دوران عبور خواهیم کرد.

او گفت: اولویت اول شرکت آب و فاضلاب فضاهای سرد و سازمان ها هستند، اما اگر مصرف مدیریت نشود و نتوانیم مخازن را حفظ کنیم مدیریت فشار را اعمال خواهیم کرد.

مدیر عامل آبفای استان تهران با اشاره به این که، می بایست 70 میلیون مترمکعب آب برای سال جاری صرفه جویی کنیم گفت: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و مشارکت مردم می تواند راهگشا باشد.

پرورش با اشاره به این که، اطلاعات مشترکین استخراج شده است گفت: در صورتی که نتوانیم مخازن را حفظ کنیم برای قطع آب از مشترکین خاص شروع می کنیم.

کد خبر 258347
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز