همشهری آنلاین: وکیل‌مدافع قاضی حداد خاطرنشان کرد: زمانی که قضات مطالعه پرونده‌ای را آغاز می‌کنند در واقع می‌خواهند رای مربوط به آن پرونده را صادر کنند.

به گزارش ایسنا،‌محمد اصلانی، اظهار کرد: در مراجعه‌ای که به شعبه 9 دیوان عالی کشور داشتم مطلع شدم که قضات مطالعه پرونده کهریزک را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مطالعه این پرونده از سوی قضات دیوان عالی زمان‌بر است برداشت من این است که در شش ماه اول سال جاری رای مربوط به این پرونده صادر می‌شود.

وکیل‌مدافع قاضی حداد خاطرنشان کرد: زمانی که قضات مطالعه پرونده‌ای را آغاز می‌کنند در واقع می‌خواهند رای مربوط به آن پرونده را صادر کنند.

شعبه 76 داگاه کیفری استان تهران از هشتم اسفند ماه 1391 رسیدگی به پرونده قضات کهریزک را آغاز کرد و اول خرداد 92، نیز یازدهمین و آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد.

دوشنبه ۱۰تیر ۱۳۹۲سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود از صدور حکم این پرونده خبر داد و تاکید کرد تا زمانی که حکم قطعی نشود امکان بیان جزییات آن نیست.

پس از ابلاغ حکم، برخی از متهمان و شکات به آن اعتراض کردند تا پرونده جنجالی قضات کهریزک به مرحله بررسی اعتراض در دیوان عالی کشور برسد.

کد خبر 258342
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز