همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در آستانه روز معلم با حضور در مرکز آموزش درجه داری اراک با کارکنان و دانش پژوهان این مرکز دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع) و همچنین روز معلم گفت: اهمیت آموزش بر هیچکس پوشیده نیست و هرچقدر بیشتر برای این امر تلاش شود در حقیقت سرمایه گذاری است که برای اینده انجام شده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: با توجه به اینکه جمعی از جوانان مومن از اقصی نقاط کشور در این یگان آموزشی حضور پیدا می کنند فرصت مناسبی است که برنامه های خوب و تاثیر گذار فرهنگی که آینده جوانان را تضمین می کند بر آنان مورد اجرا قرار گیرد.

وی بهترین روش تبلیغ در یگانهای آموزشی را تبلیغ چهره به چهره دانست و افزود: قبل از اجرای هر برنامه ای برای جوانان باید با روش های مناسب با استفاده از توصیه های دین مبین اسلام جوانان راجذب و به انجام برنامه های فرهنگی علاقه مند نمود.

گفتنی است جلسه شورای ستادی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی با حضور معاونین و مسئولین عقیدتی در این مرکز برگزار شد.

کد خبر 257957
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز