همشهری آنلاین: خواننده موسیقی ایرانی از برگزاری تازه ترین کنسرت خود در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به رهبری ارکستر حسین پرنیا خبر داد.

کنسرت علیرضا افتخاری

علیرضا افتخاری با تایید خبر برگزاری کنسرتش در مرکز همایش‌های برج میلاد گفت: این کنسرت روز 23 اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 21:30 در یک نوبت میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی خواهد بود. در این کنسرت قطعاتی از تازه‌ترین آلبومم به‌نام «پادشاه فصل‌ها» به آهنگسازی و رهبری حسین پرنیا برای تماشاگران اجرا می شود.

وی افزود: البته قرار بود همزمان با برگزاری کنسرتم در برج میلاد آلبوم «پادشاه فصل‌ها» به آهنگسازی حسین پرنیا نیز منتشر شود اما طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته این آلبوم طی یکی دو ماه آینده در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار خواهد گرفت.

این خواننده موسیقی ایرانی در تشریح جزییات این آلبوم تصریح کرد: برای به تصویر کشیدن شعر نو در عرصه موسیقی کلاسیک و سنتی ایرانی نیازمند زمان زیادی بودیم و من با همکاری بسیار خوبی که حسین پرنیا در تولید این آلبوم داشت توانستم اثر قابل قبولی را به مخاطب ارائه دهم. البته سفر کرده، دیدی که رسوا شد دلم، آتش کاروان، خاطره یک شب، بی بی جون، پاییز، بی تو بودن، دوره گرد و قطعاتی از آلبوم «یاد استاد» مانند کنسرت قبلی‌ام، آثاری هستند که برای این شب درنظر گرفته‌ام.

علیرضا افتخاری نیمه اسفند ماه سال گذشته پس از هشت سال دوری از اجرای زنده موسیقی در مرکز همایش های برج میلاد کنسرت خود را اجرا کرد.

کد خبر 257955
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز