همشهری آنلاین: خبرگزاری فارس به نقل از یک مقام آگاه اعلام کرد: فیلم غارت اموال فروشگاه‌های شهروند حکیمیه و بهاران در شب اعلام خبر سهمیه‌بندی بنزین در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت

این مقام آگاه که خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با فارس افزود: دوربین‌های مدار بسته فروشگاه‌های شهروند، تمام تصاویر مربوط به صحنه‌های به تاراج رفتن اقلام دو فروشگاه حکیمیه و بهاران را ثبت کرده‌اند و این فیلم هم‌اکنون در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گرفته است.

وی افزود: فیلمی که از فروشگاه شهروند بهاران تهیه شده به دلیل نور کافی از کیفیت بهتر‌ ‌و تصاویر افراد از وضوح خوبی برخوردار است.

وی گفت: هر چند تصاویر گرفته شده در فروشگاه شهروند حکیمیه از نور کم‌تری برخوردار است اما چهره افرادی که برای دستبرد زدن به این فروشگاه مراجعه کرده‌اند کاملاً واضح است و این فیلم‌ها در حال حاضر در دست بررسی است.

وی گفت: در برخی صحنه‌ها دیده می‌شود افرادی که برای سرقت به درون فروشگاه‌ها ریخته‌اند، اقدام به پرو لباس می‌کنند و یا در حال انتخاب جنس مورد علاقه خود هستند.

در شب اعلام خبر سهمیه‌بندی بنزین عده‌ای فرصت‌طلب با هجوم به دو فروشگاه شهروند حکیمیه و بهاران اقدام به تاراج اموال این دو فروشگاه کردند.

کد خبر 25788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز