همشهری آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه نجات‌یافتگان حادثه واژگونی اتوبوس شاهد صحنه‌های دلخراش بوده‌اند، از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری خواستار حمایت روحی و معنوی از آنان شد.

به گزارش فارس، احمد مسجدجامعی در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: تا دیشب که من در بیمارستان حضور داشتم، از هشت نفر جانباخته این حادثه، هفت نفر هنوز شناخته نشده بودند و این نشان می داد که این افراد از طبقات پایین جامعه هستند.به همین دلیل از دوستان خواستم برای شناسایی متوفیان به دنبال وسایل و کیف و لباس آنان باشند.

وی افزود: مجروحان در 4 بیمارستان بستری بودند و برای سهولت خدمات رسانی، تدبیری اندیشیده شد که همه در یک بیمارستان باشند. به همین سبب مصدومان به بیمارستان تخصصی مدائن منتقل شدند که پیرو آن رسیدگی جدی تر به وضعیت آنان شروع شد.

مسجدجامعی ادامه داد: یکی دو نفر که آسیب های جدی تر دیده بودند، مثلا گوش و بینی آنان بریده شده بود، دیشب به بیمارستان های تخصصی متناسب با این آسیب ها منتقل شدند و قرار بود ظرف دیشب و امروز جراحی های مورد نیاز روی آنان انجام شود.

وی اضافه کرد: با این حال، حتی کسانی که خوب شده بودند و من در آستانه ترخیص آنها را بدرقه می کردم، به دلیل تماشای صحنه های فجیع مثل جدا شدن سر و دست، از لحاظ روحی افسرده و شوک زده هستند و نیاز به حمایت روحی، نگهداری و پیگیری دارند که امیدوارم مسئولان مربوطه به این مسئله رسیدگی کنند.

کد خبر 257806
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز