دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاونت ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی از تمدید مهلت ارائه‌ی آثار به نخستین جشن رسانه‌ها در حوزه‌ی سینما تا سوم اردیبهشت‌ماه ۹۳ خبر داد.

بنیاد فارابی

به گزارش ایسنا، از آنجا که استقبال اهالی رسانه از این جشنواره بیشتر از میزان تصور بود و به‌دلیل این‌که تماس‌ها و درخواست‌های متعددی درباره‌ی تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی جشنواره از سوی اهالی رسانه مطرح شده است، با طرح این مسأله در شورای سیاستگذاری جشنواره، مقرر شد تا این مهلت تمدید شود.

با توجه به فاصله‌ی کم باقی‌مانده تا برگزاری جشن در اواخر اردیبهشت و فرصتی که باید اعضای هیئت انتخاب و داوری جشن در اختیار داشته باشند، آخرین مهلت شرکت در نخستین جشن رسانه‌ها در حوزه‌ی سینما و اعلام حضور در این رویداد، چهارشنبه (سوم اردیبهشت ۹۳) خواهد بود و این زمان به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

اهالی رسانه، خبرنگاران و منتقدان می‌توانند با مراجعه به لینک «نخستین جشن رسانه‌ها در حوزه سینما» و پس از مطالعه‌ی آیین‌نامه‌ی جشن در سایت بنیاد سینمایی فارابی به آدرس http://www.fcf.ir/pe/the-news/pub-news/۲۲۲۶، فرم اینترنتی شرکت در این رویداد را همراه نمونه کارهای خود در بخش‌های مختلف، تکمیل و ارسال کنند.

براساس اعلام معاونت ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی، برای این‌که تنوع و تکثر در تمام سلایق لحاظ شده باشد و تعامل اهالی سینما و رسانه در این جشن به‌صورت نمایان‌تر دیده شود، هیئت داوران شامل سینماگران مطرح آشنا به عرصه‌ی رسانه خواهد بود. ضمن آن‌که اعضای هیئت انتخاب و داوری و نیز زمان و مکان برپایی جشن، متعاقبا توسط معاونت ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی اعلام می‌شود.

فعال‌سازی سامانه‌ی نشر در حوزه‌ی سینما، برگزاری حلقه‌های نقد و ارزیابی آثار هنری مبتنی بر مکتب نقد ملی، از اهداف و سیاست‌های دوره‌ی جدید مدیریتی در فارابی است و اولین «جشن رسانه‌ها در حوزه سینما» با این رویکرد توسط بنیاد سینمایی فارابی برگزار خواهد شد.

این جشن، با هدف ارزیابی نقش پررنگ اهالی رسانه در ارتقای کیفی سینمای ایران طراحی شده است و شورایی شامل اصحاب رسانه و زبدگان از طیف‌های مختلف رسانه‌های تأثیرگذار کشور مسوولیت انتخاب آثار را در حوزه‌های خبر، نقد، یادداشت، گفت‌وگو، گزارش و عکس خبری و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی درباره‌ی سینما برعهده خواهند داشت.

کد خبر 256764
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز