همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین اطلاعات و اقدامات آموزش و پرورش درباره برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی، گفت: در هفته جاری جلسه‌ای را با معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری برگزار خواهیم کرد که در آن جلسه جزئیات آزمون مشخص می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، علی اصغر فانی در حاشیه برگزاری مراسم روز زن که در سالن مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری حجاب برگزار شد، درباره آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی، افزود: در جلسه‌ای که هفته جاری با معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری خواهیم داشت درباره این موضوع بحث خواهیم کرد، چرا که هر استخدامی باید به تایید نهایی این معاونت برسد و پس از اینکه هماهنگی‌های لازم صورت گرفت جزئیات آن را اطلاع رسانی می‌کنیم.

فانی از تامین منابع اعتباری این استخدام خبر داد و گفت: درباره افزایش 20 درصدی حقوق معلمان ابتدایی نیز در جلسه هفته جاری صحبت خواهیم کرد تا بخشی از زحمات این معلمان را بتوانیم پاسخ دهیم.

فانی درباره کتاب‌های درسی آموزش و پرورش نیز گفت: بسیاری از کتاب‌های مهر 93 از چاپ خارج شده و در انبارها قرار گرفته و با برنامه ریزی صورت گرفته امسال هیچگونه مشکلی برای توزیع کتاب‌های درسی در سراسر کشور نخواهیم داشت.

فانی همچنین ادامه اجرای بیمه طلایی فرهنگیان را از برنامه‌های دیگر آموزش و پرورش در سال جاری عنوان کرد و در خاتمه اظهار کرد: بیمه طلایی قبلی فرهنگیان تا کارت جدید آنها صادر شود تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارد. ضمن آنکه تغییراتی در بیمه طلایی فرهنگیان داده شده که پس از صدور کارت آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

کد خبر 256443
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز