یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۲:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: اندی رادیک و خوان کارلوس فررو با شکست حریفان خود پا به مسابقه نهایی تنیس مسترز سینسیناتی امریکا گذاشتند.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات ابتداا اندی رادیک امریکایی با غلبه بر فرناندو گونزالز شیلیایی موفق شد به عنوان اولین فینالیست مسترز کاپ سینسیناتی پا به این مرحله بگذارد.
رادیک در این بازی بسیار فوق‌العاده ظاهر شد و موفق شد در دوست پیاپی با نتیجه مشابه 6 بر 3 از سد گونزالز بگذرد.
او که د این بازی سرعت سرویس‌هایش به 138 مایل بر ساعت (222 کیلومتر بر ساعت)می‌رسید، پس از بازی گفت: برای مدتی طولانی هیچ گاه چنین احساسی در زمین تنیس نداشتم.

رادیک در حالی به فینال یکی از معتبرترین تورنمنت‌های تنیس جهان راه پیدا کرده است که سال گذشته و پس از آسیب دیدگی شدید،‌ بسیاری دوران زندگی حرفه‌ای او را پایان یافته تلقی می‌کردند.
رادیک از اکتبر سال پیش تا کنون در هیچ تورنمنت معتبری قهرمان نشده است.

بازگشت فررو
در دیگر بازی نیمه نهایی کاپ سینسیناتی، فررو از اسپانیا موفق شد با غلبه بر هموطنش ربردو پا به فینال مسابقات بگذارد.
او پیش از این مسابقه موفق شده بود رافائل نادال، دیگر هموطنش را که بخت اول قهرمانی در این تورنمنت به شمار می‌رفت از دور مسابقات حذف کند.

فررو 26 ساله از اکتبر سال پیش که در فینال مسابقات وین بازی را واگذار کرده بود در هیچ فینال دیگری حضور نداشته است و آخرین حضور موفق او در مسابقات معتبر تنیس جهان (ای تی پی تور) به سال 2003 باز می‌گردد که در فینال اوپن فرانسه با غلبه بر اندی رادیک امریکایی علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در رنکینگ جهانی هم به عنوان بهترین تنیسور دنیا دست پیدا کرد.

فررو پس از راه‌یابی به فینال گفت: من فکرکنم الان در همان سطحی بازی می‌کنم که وقتی شماره یک دنیا بودم  بازی می‌کرم. در زمین بسیار راحت هستم و برای به دست آوردن امتیاز نیازی یه فکر کردن زیاد ندارم.

مسابقات امسال سینسیناتی اولین تورنمنتی است که رافائل نادال و راجر فدرر در آن حضور دارند امافینال بدون حضور هیچ کدام از آنها برگزار می‌شود.

کد خبر 2562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز