شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

اندی موری تنیسور شگفتی ساز بریتانیایی که فدرر را از مسترز کاپ سینسیناتی حذف کرده بود و رافائل نادال مرد، شماره دو تنیس دنیا با قبول شکست از حریفان خود، از دور مسترز کاپ سینسیناتی حذف شدند.

موری جمعه 27 مرداد در برابر اندی رادیک امریکایی به میدان رفت که رادیک موفق شد با نتیجه دو بر صفر(6 بر 3 و 6  بر 4) از سد موری بگذرد.

بدین ترتیب موری که پس از شکست دادن راجر فدرر سید شماره یک قهرمانی مسترز کاپ سینسیناتی به شمار می‌رفت،‌ از دور مسابقات حذف شد.

رادیک امسال پیش از این دو بار دیگر در مقابل موری به میدان رفته بود که هر دو بار از این تنیسور 19 ساله برتانیایی شکست خورده بود.

خداحافظی نادال با مسترز سینسیناتی

در دیگر بازی جمعه 27 مرداد مسترز سینسیناتی، شگفتی دیگری روی و رافائل نادال مرد شماره دو تنیس دنیا هم با قبول شکست در برابر خوان کارلوس فررو از دور مسابقات مسترز سینسیناتی حذف شد.

در این مسابقه نادال اسپانیایی در دو ست پاپی مغلوب هم‌وطن خود شد تا پس از فدرر دومین ناکام بزرگ یکی از مغتبرترین تورنمنت‌های تنیس دنیا باشد.

این در حالی است که دد تورنمنت‌هایی پیشینی که نادال و فدرر هر دو در آن حضور داشته‌اند، یکی از آنها برنده تورنمنت شده است.

کد خبر 2494

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز