سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس پلیس فتا استان خراسان شمالی گفت: پس از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، آژانس‌ها و موسسات سیاحتی با تبلیغ دروغین در فضای مجازی سعی در کلاهبرداری از مسافران دارند.

به گزارش ایسنا، سرگرد سهیل خاکشور افزود: با رصد و پایش صورت پذیرفته در فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان خراسان شمالی پس از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی2014 برزیل، اخیرا تعدادی از آژانس‌ها و موسسات سیاحتی و مسافرتی با اعلام تاییدیه از فدراسیون فوتبال، اقدام به تبلیغ در فضای مجازی کرده تا هواداران تیم ملی را برای تماشای بازی های تیم ملی به جام جهانی ببرند.

وی تصریح کرد: در حالی که فدراسیون فوتبال بارها رسما اعلام کرده که هیچ یک از این موسسات، ارتباطی با فدراسیون ندارند و بلیت فروشی هم صرفا از طریق سایت فیفا صورت می‌گیرد اما باز هم هستند هوادارانی که به عشق تیم ملی کشورشان، فریب تبلیغات دروغین را می‌خورند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی همچنین بیان داشت: اخیراً سایت‌های که خدمات مختلف را با تخفیف ارائه می‌دهند، با تبلیغی به شدت وسوسه انگیز درصدد فریب هوادارانی هستند که اطلاعات کافی ندارند.

سرگرد خاکشور خاطرنشان کرد: وعده‌های داده شده در این تبلیغات به اندازه‌ای اغراق آمیز، ارزان و وسوسه انگیز است که انتظار می‌رود کمتر کسی آن را باور کند، اما متاسفانه باز هم عده‌ای به خرید آن اقدام می‌کنند.

این مقام انتظامی همچنین تاکید کرد: برابر اعلام فدراسیون فوتبال به هیچ آژانس یا موسسه‌ای بلیط این مسابقات واگذار نگردیده و هیچگونه تاییدیه‌ای هم در این خصوص صادر نشده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی در پایان توصیه کرد که طرفداران فوتبال و علاقه‌مندان به تماشای مسابقات جام جهانی برای ثبت نام و خرید بلیت مسابقات به سایت فدراسیون جهانی فوتبال www.fifa.com مراجعه و با استفاده از اطلاعات آن مستقیما نسبت به خریداری بلیت مسابقات اقدام کنند.

کد خبر 256054
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز