همشهری آنلاین: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به آمریکا می‌گویم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ توافق غیر اصولی را نمی‌پذیرند.

به گزارش تسنیم، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما زمانی برای مفاهمه احترام قائل هستیم که در چارچوب منافع ملی کشورمان باشد و اگر قرار باشد تحت فشار کوتاه بیائیم، انقلاب سال 57 شکل نمی‌گرفت، اظهار داشت: با وجود گذشت بیش از 3 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز حاکمان آمریکایی و اروپایی درک درستی از منطق و گفتمان غالب انقلاب اسلامی ندارند و در کمال تاسف همه پدیده‌ها را در قالب آموزه‌های سلطه گرانه خود تحلیل و تفسیر می‌کنند و اساساً یکی از دلایل ناکامی‌ غربی‌های زیاده خواه در برابر جمهوری اسلامی ایران، از همین مسأله نشأت می‌گیرد.

این مقام مسئول در نیروهای مسلح با اشاره به راهبردهای آمریکایی‌ها در قبال ایران اسلامی گفت: راهبرد امروز آمریکا در قبال ایران مبتنی بر درگیری و مشغول سازی است و این راهبرد ناشی از 3 مسأله است که عبارتند از فرافکنی مشکلات داخلی و سرگرم کردن افکار عمومی جامعه آمریکا به دشمن بزرگ خود ساخته، ممانعت از شنیده شدن پیام انقلاب اسلامی به مردم جهان و نیز سرگرم سازی و موضوع سازی داخلی در ایران.

وی با تاکید بر اینکه راهبردها و تاکتیک‌های آمریکا در ایران تحت رصد سازمان‌های ذیربط قرار دارد، تصریح کرد: آمریکا در تبلیغات به گونه‌ای وانمود می‌کند که توانسته جمهوری اسلامی ایران را خسته و زمین‌گیر کند، و در اثر این نوع تبلیغات و پروپاگاندای رسانه‌ای تعدادی از مقامات سیاسی این کشور نیز با رسیدن به چنین باوری در آرزوی تحقق شرایطی هستند که منابع و منافع جمهوری اسلامی ایران همچون دوران سیاه گذشته به پای آمریکایی‌ها ریخته شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بر اساس این باور غلط است که آمریکایی‌ها تشدید فشارها و بد اخلاقی‌ها و تهدیدات را همچنان در دستور کار خود قرار داده‌اند، در حالی که چنانچه آنان، اندک فهم درستی از جامعه رشد یافته ایران اسلامی داشتند، وقت و امکانات خود و دیگران را اینگونه صرف اقدامات ضد بشری و شیطان پسند نمی‌کردند.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با بیان اینکه هر چه می‌گذرد ابعاد کلام طلایی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «آمریکا شیطان بزرگ است» بیشتر نمایان می‌شود، اظهار داشت: مبارزه ما با آمریکا، مقابله حق با شیطان است، همه کسانی که در این راه مبارزه می‌کنند اطمینان دارند که پیروزی نهایی از آن جبهه حق و عدالت خواهی است و بدون تردید در میدان این مبارزه آن که خسته و از پای خواهد افتاد، حاکمان ستمگر آمریکایی خواهند بود.

سردار جزایری در پایان گفت: در انتظار فرصت مناسبی هستم تا پاره‌ای از نافهمی‌ها و حماقت‌های سیاسی حاکمان آمریکا را در معرض افکار عمومی جهانیان قرار دهم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت توجه به منافع ملی ایران در فرآیند گفت‌وگو و مفاهمه با جمهوری اسلامی توسط طرفهای مقابل گفت: به آمریکا می‌گویم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ توافق غیر اصولی را نمی‌پذیرند.

کد خبر 255755
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز