همشهری آنلاین: مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی رسیدند و ذوب آهن اصفهان با غلبه بر فولاد ماهان در واپسین ثانیه‌ها تکلیف آخرین تیم صعودکننده را به بازی سوم کشاند.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جدال دو تیم همشهری پتروشیمی بندر امام و صنایع پتروشیمی ماهشهر با نتیجه 65-104 به سود بندر امامی‌ها خاتمه یافت تا مدافع عنوان قهرمانی با کسب دو پیروزی در دیدارهای رفت و برگشت به جمع چهار تیم برتر مسابقات امسال راه یابد. تیم پتروشیمی بندر امام در مرحله نیمه نهایی مسابقات که به صورت سه از پنج برگزار می‌شود به دیدار برنده تیم‌های ماهان و ذوب آهن خواهد رفت.

در قزوین تیم بسکتبال فولاد هفت الماس میزبان مهرام تهران بود که نتوانست مانع برتری رقیب قدرتمند خود که به تازگی عنوان قهرمانی باشگاه های غرب آسیا را نیز به خود اختصاص داده بود، شود و مسابقه را با نتیجه 46-73 واگذار نمود. در این دیدار سعید داورپناه با کسب 20 امتیاز و 9 ریباند موثرترین بازیکن میدان بود.

تیم مهرام در مرحله نیمه نهایی به دیدار تیم بسکتبال دانشگاه آزاد می‌رود و در دو بازی اول خود در سالن آزادی میزبان خواهد بود.

اما در اصفهان سرنوشت آخرین تیم صعودکننده به مرحله بعدی به دیدار سوم کشیده شد. تیم ذوب آهن که در بازی اول و در واپسین ثانیه‌های بازی مغلوب تیم فولاد ماهان شده بود، در بازی دوم با پرتاب ایمان زندی و در فاصله 2 ثانیه به پایان بازی ماهان را شکست داد تا هر دو تیم یک بر یک مساوی شوند. دیدار سوم این دو تیم در روز دوشنبه 25 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 255576
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز