دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۴:۵۵
۰ نفر

قهرمان پیشین بازی‌های آسیایی و بازیگر نقش سرمربی تیم کشتی پیشکسوتان در مجموعه «پایتخت۳» که خودش از دیدن صحنه‌های پیروزی نقی و اهتزاز پرچم ایران در این سریال به وجد آمده و اشک در چشمانش حلقه زده، معتقد است این صحنه‌ها دل چند میلیون بیننده ایرانی را هم شاد کرده است.

کشتی-سریال پایتخت ۳


بهرام مشتاقی که عضو شورای فنی کشتی فرنگی است و در پایتخت 3نقش سرمربی تیم کشتی پیشکسوتان را بر عهده داشت، درباره دلیل حضور خود در این سریال به فارس گفت: من خیلی اتفاقی به پروژه سیروس مقدم پیوستم. روز 27اسفند مشغول خرید بودم که دستیار کارگردان با من تماس گرفت و گفت سری به آنها بزنم. در واقع جامعه هنری از جامعه ورزشی یاری خواست و چون مردم این سریال را دوست دارند، من هم به آنها پیوستم. بعد پیشنهاد شد نقش سرمربی را خودم ایفا کنم. ابتدا تمرین کردیم و بار دوم و سوم بود که آقای مقدم رضایت خود را اعلام کرد.

این قهرمان سابق با اشاره به دوستی قدیمی خود با علیرضا خمسه و علاقه به نقش‌هایی که محسن تنابنده ایفا کرده بود، افزود: در نهایت قسمت این بود که با آنها همکاری کنم و تا اواخر دهه اول فروردین کار به طول انجامید. خوشبختانه تنابنده از قبل بوکس کار می‌کرد و بدنش آماده بود. او خیلی هم خوب یاد می‌گرفت و در هر کشتی بیش از 3دقیقه روی تشک بود. من فکر نمی‌کردم صحنه‌های کشتی تا این حد طبیعی از کار دربیاید و تنابنده به اندازه یک قهرمان زحمت کشید.

مشتاقی با سپاس از تنابنده برای تحمل همه فشارها و هیجان‌ها گفت: صحنه‌ای که نقی متوجه شد به کشتی جهانی راه یافته و تا خانه کشتی دوید تا خود را به تمرین برساند و از فنس‌ها بالا رفت و روی تشک معلق زد، همه نتیجه آمادگی بدنی بالای او بود. تنابنده خیلی ورزیده است و فکر می‌کنم اگر کمی کار کند می‌تواند واقعا مدال بگیرد. او در این سریال از جان مایه گذاشت. این چهره پیشکسوت ورزش کشتی در پایان درباره بازخوردهایی که از سریال پایتخت 3گرفته گفت: خوشبختانه صحنه‌ها خیلی خوب و طبیعی از کار درآمده که مرهون زحمات و خونسردی و دقت آقای مقدم است. وقتی صحنه‌های مربوط به پیروزی نقی و برافراشته شدن پرچم ایران را می‌دیدم اشک در چشمانم حلقه زده بود و فکر می‌کنم دل چند میلیون ایرانی هم شاد شد.

کد خبر 254970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز