پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: علیرضا خمسه هنرپیشه سینما و تلویزیون با حضور در برنامه زنده عیدانه شبکه اول سیما از «وضعیت بغرنج پرداخت‌ها» در این سازمان به شدت انتقاد کرد.

علیرضا خمسه

ایسنا به نقل از کافه سینما نوشت: علیرضا خمسه در این برنامه تصریح کرد «هی می‌گویند صدا و سیما پول ندارد برای همین تا همین امشب با وجود آنکه چند ماه از انعقاد قراردادم با تهیه‌کننده سریال پایتخت ۳ می‌گذرد، هنوز ریالی به من پرداخت نشده است.»

وی ضمن تاکید بر لزوم پرداخت دیون به عوامل تولید این سریال ، از عملکرد مدیریت صدا و سیما انتقاد کرد و گفت : هی می گویند صدا و سیما پول ندارد اما صدا و سیما که مدیریت دارد . من همین امروز هم دوباره به تهیه‌کننده تلفن زدم اما گوشی را بر نمی‌دارد .

وی در همین حین رو به دوربین گفت: تهیه‌کننده عزیز من می‌خواهم به شما عید و سال نو را تبریک بگویم چرا گوشی را بر نمیداری؟!...

علیرضا خمسه متولد ۱۳۳۱، در هر سری از پایتخت ۱ و ۲ و پایتخت ۳ در نقش پدر «نقی معمولی» و تحت عنوان «باباپنجعلی» بازی کرده که مورد توجه و استقبال بیندگان واقع شده است.

در حالی این سخنان از سوی خمسه مطرح می‌شود که در جای جای این سریال، اسپانسرهای آن خودنمایی می‌کنند و برخی سکانس‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده‌اند و حتی تعداد قابل توجهی از پلان‌ها و بعضا دیالوگها صرفا به دلیل پوشش دادن اسپانسرهای سریال بکار رفته‌اند.

کد خبر 254495
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز