همشهری آنلاین: علی دایی گفت: من یک عذرخواهی به خودم مدیون هستم که بدون اینکه پولی به حساب اعضای تیم ریخته شود از وزارت ورزش تشکر کردم. من اشتباه کردم چرا که خبر نداشتم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار با راه‌آهن در پاسخ به این سوال که قرار بود کمک دو میلیاردی وزارت ورزش به پرسپولیس به دست باشگاه برسد اما هنوز خبری از این پول نشده گفت: متاسفانه باید بگویم این پول هنوز به دست ما نرسیده است. مثل اینکه به حساب فدراسیون رفته و قرار بوده که از طرف سازمان لیگ به دست ما برسد. اما تاکنون یک ریال هم نگرفته‌ایم. ابتدا گفتند که این پول را قبل از بازی با داماش به حساب بازیکنان و کادر فنی می‌ریزیم. بعد از همه ما شماره حساب گرفتند اما تا امروز هم که من با شما صحبت می‌کنم چنین اتفاقی نیفتاده است.

دایی در ادامه با انتقاد از وزارت ورزش گفت: امروز هم متوجه شدم که وزارت ورزش نامه محرمانه‌ای به باشگاه فرستاده و برای پرداخت این دو میلیارد تومان سه شرط گذاشته است. اولین شرط این بوده که بیش از 50 درصد به کسی پول داده نشود. شرط دوم این بوده که به کادر فنی و عوامل اجرایی به هیچ عنوان پولی داده نشود. مثل اینکه کادر فنی از کره‌ی دیگری آمده و شرط سومشان هم که خیلی خنده‌دار بوده این بوده که تا جایی که می‌شود از بازیکنان تخفیف بگیرند! انگار شما یک کالا خریده‌اید و حالا می‌خواهید تخفیفش را بگیرید.

سرمربی پرسپولیس گفت: من یک عذرخواهی به خودم مدیون هستم که بدون اینکه پولی به حساب اعضای تیم ریخته شود از وزارت ورزش تشکر کردم. من اشتباه کردم چرا که خبر نداشتم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد. آن طور که خودشان می‌گویند باشگاه مبلغ 12 میلیارد به بازیکنان و کادر فنی بدهکار است. بعد از این همه مدت آمده‌اند دو میلیارد به ما کمک کنند که برای آن هم متاسفانه این همه شرط و شروط می‌گذارند.

کد خبر 254747
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز