همشهری آنلاین: تراکتورسازی ایران در ورزشگاه یادگار امام مقابل العین امارات با تساوی دو بر دو متوقف شد. تیم فوتبال سپاهان هم مقابل الاهلی امارات متوقف شد.

تراکتورسازی ایران در ورزشگاه یادگار امام مقابل العین امارات با تساوی دو بر دو متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تراکتورسازی ایران از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان العین امارات بود که این بازی در پایان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

  • نیمه اول:

سعید دقیقی در دقیقه 20 بازی، روی ارسال حبیب گردانی که از روی نقطه کرنر انجام شد، توانست با ضربه سر دروازه العین را باز کند.

پس از به ثمر رسیدن گل تراکتورسازی، دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و توانستند یکی، دو مقعیت نصفه‌ونیمه روی دروازه‌ها خلق کنند. در یکی از این فرصت‌ها، آسامو‌آ ژیان با حامد لک تک به تک شد که خروج به موقع لک از دروازه موجب شد خطری روی دروازه تراکتور ایجاد نشود.

در دقیقه اول وقت‌های اضافی نیمه اول کریم انصاری‌فرد موقعیت خوبی را به دست آورد اما ضربه این بازیکن ملی‌پوش با واکنش دروازه‌بان العین روبه‌رو شد.

  • نیمه دوم:

در آغاز نیمه دوم بازی العین پشت محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه عمر عبدالرحمان پس‌ از برخورد با دیوار دفاعی به بیرون رفت. العین بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و چند فرصت گلزنی را روی دروازه تراکتورسازی خلق کرد.

در دقیقه 54 بازی، عمر عبدالرحمان پاس زیبایی را پشت مدافعان تراکتورسازی ارسال کرد که آساموآ ژیان این فرصت را به گل تبدیل کرد.

در ادامه بازی در دقیقه 59 بازی عمر عبدالرحمان یک پاس دیگر را درون محوطه جریمه تراکتورسازی ارسال کرد که این بار برادرش محمد عبدالرحمن، توانست از فرصت بدست آمده استفاده کند و گل دوم العین را به ثمر برساند.

یک دقیقه پس‌از گل دوم العین، فرشاد احمد زاده روی حرکت انفرادی، مدافعان العین را پشت‌سر گذاشت و توانست در دقیقه 60 بازی، گل دوم تراکتورسازی را با ضربه پای چپ به ثمر برساند.

این بازی در حضور بیش‌از 50 هزار تماشاگر برگزار شد.

تراکتورسازی با ترکیب حامد لک، حبیب گردانی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، علی کریمی (دقیقه 69 محمد ابراهیمی)، کریم انصاری‌فرد، محمد نصرتی، فرشاد احمدزاده، میلاد فخرالدینی، سعید دقیقی و مرتضی اسدی بازی را آغاز کرد.

تیم العین نیز با ترکیب عسامه ژیان، اسماعیل احمد، یاسین القناسی، عمر عبدالرحمان، محمد عبدالرحمن، خالد عیسی، هلال سعید، محمد احمد قریب، الکس بروسک، فارث جمعه و محمد قائد و به سرمربیگری زلاتکو دالیچ این بازی را آغاز کرد.

تراکتورسازی با این نتیجه پنج امتیازی شد و بالاتر از لخویای قطر در رده دوم جدول گروه C قرار گرفت. العین امارات هم با شش امتیاز صدرنشین این گروه است.

دیگر بازی این گروه را الاتحاد عربستان و لخویا قطر چهارشنبه برگزار خواهند کرد.

  • سپاهان هم مقابل الاهلی امارات متوقف شد

در ادامه هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 20:50 تیم فوتبال سپاهان نماینده ایران در گروه D در خانه الاهلی امارات به مصاف این تیم رفت و در نهایت به تساوی بدون گل مقابل این تیم رسید.

سپاهان که در بازی قبلی برابر همین تیم در اصفهان شکست خورده بود، برای صعود به مرحله بعد نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه داشت اما در پایان 90 دقیقه تلاش نتوانست گلی وارد دروازه حریف کند تا تنها به یک امتیاز این بازی خارج از خانه برسد.

در حال حاضر سپاهان با 4 امتیاز در رده سوم جدول این گروه قرار دارد اما در صورت برد الهلال عربستان مقابل السد قطر به رده چهارم سقوط می کند.

کد خبر 254403
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز