همشهری آنلاین: سه نماینده ایران سه‌شنبه (۱۲ فرودین) در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌روند و استقلال روز چهارشنبه بازی دارد. این بازی‌ها سرنوشت تیم‌های ایرانی را مشخص می‌کند.

لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی سه شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود که دیدارهای سرنوشت‌سازی پیش روی نمایندگان ایران است.

سرخ‌پوشان خوزستانی در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 روز سه‌شنبه (12 فروردین‌ماه) در ورزشگاه خانگی خود به مصاف بنیادکار ازبکستان می‌روند.

نماینده ازبکستان در دیدار اول خود برابر الفتح عربستان به تساوی رسید، در دیدار دوم از الجیش قطر شکست خورد و در بازی سوم مقابل فولاد خوزستان ایران با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.

فولادی‌ها نیز در دیدار اول خود در قطر برابر الجیش به تساوی رسیدند، در دیدار دوم در ورزشگاه خانگی خود الفتح عربستان را مغلوب کردند و در گام سوم نیز برابر نماینده ازبکستان به تساوی رضایت دادند. فولاد تا این مرحله از رقابت‌ها بهترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا است.

تیم فولادخوزستان در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های الجیش قطر، الفتح عربستان و بنیادکار ازبکستان هم‌گروه است و اکنون نیز با 5 امتیاز در رده دوم این گروه قرار دارد.

اما تراکتورسازی تبریز در خانه میزبان العین صدرنشین است. سرخپوشان تبریز با یک برد، یک تساوی و یک باخت در رده سوم جدول هستند و العین با دو برد و یک باخت صدرنشین است. پیروزی در این مسابقه می‌تواند تراکتورسازی را به صدر جدول گروه C برساند.

سپاهان اصفهان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در حالی در امارات با الاهلی مسابقه می‌دهد که نیاز مبرمی به امتیازات این بازی دارد. سپاهان در بازی قبل خود در خانه به همین تیم الاهلی باخت و حالا باید جبران مافات کند. زردپوشان اصفهانی در هفته اول هم به السد باخته و سپس در خانه الهلال عربستان را 3-2 بردند تا با سه امتیاز در گروه D سوم باشند.

روز چهارشنبه هم استقلال که بدترین وضعیت را بین نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا دارد در خانه حریف برابر الجزیزه صدرنشین قرار می‌گیرد. استقلال با یک تساوی و دو باخت در قعر جدول گروه A است و الجزیره 7 امتیاز دارد. مسابقه این دو تیم در تهران 2-2 مساوی شد.

گروه A

1- الجزیره 3 بازی 7 امتیاز

2- الشباب 3 بازی 6 امتیاز

3- الریان 3 بازی 3 امتیاز

4- استقلال 3 بازی یک امتیاز

گروه B

1- الجیش 3 بازی 5 امتیاز

2- فولاد 3 بازی 5 امتیاز

3- بنیادکار 3 بازی 2 امتیاز

4- الفتح 3 بازی 2 امتیاز

گروه C

1- العین امارات 3 بازی 6 امتیاز

2- لخویا 3 بازی 4 امتیاز

3- تراکتورسازی 3 بازی 4 امتیاز

4- الاتحاد 3 بازی 3 امتیاز

گروه D

1- السد 3 بازی 5 امتیاز

2- الاهلی امارات 3 بازی 5 امتیاز

3- سپاهان 3 بازی 3 امتیاز

4- الهلال 3 بازی 2 امتیاز

کد خبر 254333
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز