همشهری آنلاین: یک دستگاه سواری با ۲۲۰کیلومتر سرعت توسط ماموران پلیس راه استان اصفهان در محور اصفهان - شیراز توقیف و به پارکینگ منتقل شد. راننده نیز باید به کلاس آموزشی برود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت : ماموران پلیس راه استان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان به شیراز متوجه سرعت بیش از حد یک دستگاه خودروی سواری زانتیا شدند.

وی گفت: این خودرو توسط ماموران به علت سرعت غیر مجاز متوقف و روانه پارکینگ شد و راننده نیز جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد .

این مقام انتظامی عنوان داشت : براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی پلیس از ادامه رانندگی افرادی که مرتب مرتکب تخلف شده و از انجام تخلفات خود ابایی ندارند جلوگیری می‌کند و اجازه نخواهد داد تا عده ای اندک از رانندگان متخلف امنیت جاده‌ها و راه‌های شهری را به هم ریخته و موجب نارضایتی سایر مردم را فراهم کنند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد: هدف پلیس از اعمال قانون کسب در آمد نیست بلکه به دنبال این است تا رانندگان توجه بیشتری به رعایت قوانین و مقررات کرده و سهم خود را در تامین امنیت راه‌ها ایفا نموده و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.

کد خبر 254245
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز