همشهری آنلاین: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: محور شاهرود-آزادشهر در استان سمنان به دلیل بارش شدید برف از ساعت ۲۱ روز شنبه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محور شاهرود-آزادشهر در استان سمنان به دلیل بارش شدید برف بسته شد

به گزارش ایرنا از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، محور توسکستان - شاهرود در استان های گلستان و سمنان نیز از ساعت 22:40 شنبه به دلیل بارش شدید برف مسدود شده است.

محور کوهسرخ - کاشمر در استان خراسان رضوی که به دلیل بارش برف و یخبندان مسدود شده بود با تلاش عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از ساعت 21 امروز(شنبه) بازگشایی شد.

هموطنان برای آگاهی از وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور می توانند شبانه روز از طریق شماره تلفن 88255555با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک این نیرو تماس بگیرند.

محور تربت حیدریه - مشهد همچنان مسدود است

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از مسدود شدن گردنه ˈخماریˈ در محور تربت حیدریه به مشهد بر اثر بارش شدید برف خبر داد.

حجت علی شایان فر شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این گردنه به علت برف و کولاک شدید که از عصر روز گذشته (شنبه) محور تربت حیدریه - مشهد را فرا گرفته، مسدوده شده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون از عبور وسایل نقلیه از ورودی تربت حیدریه به مشهد و بالعکس جلوگیری می شود و کار اسکان مسافران با همکاری دستگاههای اجرایی در حال انجام است.

وی گفت: با تلاش های صورت گرفتهٰ، بخش زیادی از ترافیک سنگین در این محور اکنون روان شده است و به دنبال اسکان مسافران در راه مانده هستیم.

شایان فر همچنین از ترافیک وسایل نقلیه در محور کاشمر به نیشابور خبر داد و گفت: در این محور نیز یک هزار مسافر در راه مانده اند و اسکان آنها در حال انجام است.

وی در پایان گفت: بدنبال پیش بینی بارش برف و باران در خراسان رضوی، برای پیشگیری از حوادث احتمالی و اتخاذ تدابیر مربوطه، اطلاعیه هایی به فرمانداری ها شهرستان های مختلف استان صادر شده است.

کد خبر 253804
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز