چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سپاهان ایران در آخرین رقابت فوتبالی سال برابر حریف اماراتی خود شکست خورد. در آخرین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سپاهان ایران در اصفهان میزبان الاهلی امارات بود و در پایان با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم شکست خورد.

sepahan

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد خلیل در دقیقه 39 الاهلی را پیش انداخت. در پایان نیمه نخست همین یک گل از خط دروازه دو تیم گذشت. با شروع نیمه دوم نماینده ایران برای جبران گل خورده حملات زیادی را روی دروازه الاهلی تدارک دید که در یکی از این حملات و پس از سانتر مهدی شریفی، پدیده این فصل فوتبال ایران، سرجیو ون دیک مهاجم اندونزیایی - هلندی سپاهان موفق شد در دقیقه 72 گل تساوی را وارد دروازه الاهلی کند. بعد از این گل سپاهان برای به ثمر رساندن گل دوم تلاش زیادی انجام داد اما اتلاف وقت از سوی بازیکنان الاهلی وقفه‌های زیادی در جریان بازی به وجود آورد که همین مسئله در روند حملات نماینده ایران تاثیرگذار بود.

در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده و در حالی که سپاهان برای زدن گل دوم جلو کشیده بود، بازی اسماعیل همادی بازیکن تیم الاهلی بر روی یک ضربه از راه دور دروازه سپاهان را باز کرد تا نایب قهرمان سابق آسیا برابر حریف اماراتی خود شکست بخورد.

در پایان دست سپاهان از سه امتیاز این بازی خانگی کوتاه ماند تا نایب قهرمان سابق لیگ قهرمانان آسیا، در پایان دور رفت مرحله گروهی این فصل از مسابقه‌ها تنها با 3 امتیاز به کار خود پایان دهد.

در دیگر دیدار این گروه السد قطر تا دقیقه 80 با نتیجه 2 بر 2 در دوحه برابر الهلال عربستان متوقف شده است.

کد خبر 253725
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز