همشهری آنلاین: تیم فوتبال فولاد خوزستان که یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی از میزبان ازبکستانی خود پیش بودند، پیروزی ارزشمند را با یک تساوی عوض کردند. این تساوی در شرایطی رقم خورد که در هفته سوم تراکتورسازی برابر العین شکست خورده بود و استقلال هم در یک دیدار خانگی برابر الجزیره امارات به تساوی رسیده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته سوم دوازدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا عصر چهارشنبه 28 اسفند با برگزاری دیدار تیم‌های بنیادکار ازبکستان و فولاد ایران در ورزشگاه جار تاشکند پیگیری شد که طی آن نماینده ایران برابر میزبان خود به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. عبدالله کرمی در دقیقه 74 گل فولاد را به ثمر رساند. گل تیم بنیادکار هم در دقیقه 92 به ثمر رسید.

نیمه اول این دیدار در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که دو تیم فوتبال پایاپایی را به نمایش گذاشتند و هر چند بازی نسبتا سرعتی را در دستور کار داشتند اما موقعیت مطلوبی برای گلزنی نداشتند. در این میان فولاد برتری بیشتری نسبت به میزبان خود داشت.

در نیمه دوم فولادی‌ها نمایش بهتری داشتند و فوتبال منطقی را در دستور کار خود قرار دادند و در دقیقه 74 موفق شدند مزد برتری خود را دریافت کنند. در این دقیقه عبدالله کرمی که از میانه میدان صاحب توپ شده بود با عبور از چند بازیکن بنیادکار وارد محوطه جریمه شد و با ضربه‌ای محکم تور دروازه میزبان را به لرزه درآورد. تا نماینده ایران به کسب یک پیروزی شیرین امیدوار شود.

پس از این گل تیم میزبان بر شدت حملاتش افزود تا بتواند گل خورده را جبران کند. فولاد هم دل به ضد حملات بسته بود و در چند صحنه روی دروازه حریف خطرساز شد. شاگردان فرکی در پنج دقیقه پایانی تلاش کردند توپ را در مرکز زمین به گردش دراوردند تا پیروزی یک بر صفر را حفظ کنند. در حالی که فولادی‌ها خود را برای جشن پیروزی آماده می کردند تیم بنیادکار روی یک غافلگیری در دقیقه 92 بازی توسط ووخید شادیف به گل تساوی رسید.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با این نتیجه 5 امتیازی شد و به صدر گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا در مرحله مقدماتی صعود کرد. شاگردان حسین فرکی در دور رقت این مسابقات دو تساوی و یک پیروزی کسب کرده‌اند و تنها ایرانی بدون شکست در این رقابت‌ها هستند.

کد خبر 253719
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز