همشهری آنلاین: به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و در گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گردهمایی بزرگ فاطمیون در کنار برج آزادی و در محل برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری اقوام ایرانی برگزار می‌شود.

پوستر فرهنگی

به گزارش همشهری آنلاین، فرزاد قاسم زاده دبیر "نمایشگاه فرهنگی هنری اقوام با رویکرد سبک زندگی ایرانی و اسلامی" با اعلام این خبر گفت: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای روشنگری مظلومیت شیعه و معرفی فرهنگ فاطمی است و نمایشگاه بزرگ اقوام ایرانی در فضایی 8 هزار متری با هزاران مخاطب روزانه این فرصت را فراهم می‌کند که مراسمی در خور حضرت زهرا (س) و با هدف تبیین و ترسیم هویت شیعه داشته باشیم.

وی افزود: گردهمایی فاطمیون بعد از ظهر دوشنبه 26 اسفند از ساعت 15 تا 17 با برنامه هایی همچون سخنرانی روحانیون درباره فرهنگ فاطمی، مداحی، برگزاری عزاداری و بازدید عزاداران از غرفه های نمایشگاه با حال و هوای ایام فاطمیه میزبان شهروندان خواهد بود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 اظهار داشت: این نمایشگاه با رویکرد معرفی و احیای سبک زندگی ایرانی - اسلامی طراحی شده است و تا 13 فروردین در قالب برنامه های فرهنگی هنری برپا خواهد بود.

رییس فرهنگسرای رویش با اشاره به بر پایی دهها غرفه فرهنگی، کارآفرینی، صنایع دستی و هنرهای سنتی در این نمایشگاه گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر احیای سبک زندگی ایرانی - اسلامی با تکیه بر داشته های فرهنگ بومی، این نمایشگاه با غرفه های متنوع فرهنگی و هنری، بازارچه های خود اشتغالی و نمایش سبک های زندگی سنتی و اصیل ایرانی و همچنین ویژه برنامه های ایام فاطمیه هر روز از ساعت 10 تا 20 میزبان عموم شهروندان تهرانی است.

نمایشگاه فرهنگی اقوام ایرانی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 9 در ضلع شمال شرقی میدان آزادی در مساحتی بالغ بر 8 هزار متر مربع برگزار می‌شود.

دبیرخانه نمایشگاه در فرهنگسرای رویش به نشانی میدان فتح، خیابان شهید واشقانی فراهانی، خیابان شهید وادی‌زاده میزبان علاقمندان است و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۶۸۸۵۵۲ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rouiesh. farhangsara. ir مراجعه کنند.

کد خبر 253408
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز