همشهری آنلاین: مراسم اختتامیه جشنواره عکس شهروندی «قاب حماسه» با حضور برخی مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در موزه امام علی (ع) برگزار شد.

پوستر عکاسی

به گزارش مهر، شنبه 17 اسفندماه مراسم اختتامیه جشنواره عکس شهروندی «قاب حماسه» با حضور رضا برجی، امیرعلی جوادیان و محمود عبدالحسینی سه هنرمند عکاس، امیر عبدالحسینی مدیر موزه امام علی و مدیر امور تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در موزه امام علی (ع) برگزار شد.

رضا برجی سخنران این مراسم بود که گفت: جالب است در یک برنامه فرهنگی هنری و یک جشنواره هر کسی ولو اینکه یک عکاس حرفه ای نبوده بتواند حماسه 22 بهمن را ثبت کرده و اکنون به نمایش درآورد.

گرجی ادامه داد: بشر از زندگی غارنشینی تاکنون همیشه دوست داشته که لحظات و موقعیت های مهم زندگی خود را ثبت کند که در این میان حماسه ها مانند شکارها یا جنگ های تن به تن دوران غارنشینی روی دیوارهای غارها نقش بسته است.

در جشنواره «قاب حماسه» هر کسی با دید خود یک روح تازه از راهپیمایی های مردم در روز 22 بهمن را دیده و ثبت کرده است.

در ادامه این برنامه مدیر کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توضیحاتی درباره جشنواره داد و گفت: بعد از اعلام فراخوان، 1380 اثر به دست ما رسید که داوران طی چند مرحله داوری 22 اثر برگزیده را انتخاب کردند و در میان این 22 اثر 3 اثر رتبه های برتر را به خود اختصاص داد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از هر 22 نفری که به این جشنواره عکس داده بودند از سجاد داننده، سعید فدائیان و مریم طباطبایی به عنوان نفرات برتر تقدیر به عمل آمد و تندیس جشنواره به آنها اهدا شد.

کد خبر 252469
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز