همشهری آنلاین: مراسم اهدای جوایز جشنواره عکس "تامین اجتماعی در یک نگاه" و افتتاح نمایشگاه مربوطه با حضور دکتر سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، اساتید و جمع زیادی از هنرمندان و عکاسان در استودیو فرهنگ فیلم تهران برگزار شد.

عکاسی-مسابقه

به گزارش همشهری آنلاین، در این مراسم، دکتر سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه عصر ما عصر تصویر است و امروز هنر عکاسی بر اجزا و مناسبات ارتباطات انسانی تاثیر فراوانی دارد، گفت: در واقع این موضوع، بخشی انکار ناپذیر از زندگی انسان امروزه شده است.

وی با برشمردن اهمیت برگزاری جشنواره هایی از جنس هنر، گفت: نتیجه این اقدام هنری خلق آثار هنری متنوع خواهد بود.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه افزود: نخستین جشنواره عکاسی تأمین اجتماعی در یک نگاه اهدافی چون نگاه خلاقانه و بررسی ابعاد تأثیر گذار بیمه تأمین اجتماعی بر زندگی خانوادگی و اجتماعی شامل امنیت روحی و روانی خانواده و جامعه، امید به زندگی و آینده، رفاه و آرامش در دوران اشتغال و فراغت از کار، زندگی با تامین اجتماعی و بدون تامین اجتماعی را دنبال کرد.

نوربخش، هنر عکاسی را در برقراری ارتباط بی بدیل دانست و افزود: از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این جشنواره تشکر می‌کنم.

همچنین در این مراسم امیر عباس تقی پور دبیر جشنواره و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با تشریح جزئیات برگزاری این جشنواره گفت: دبیرخانه جشنواره عکس تأمین اجتماعی در آبانماه سال 92 شروع به کار کرد و 15 آذرماه فراخوان مربوطه منتشر شد.

تقی پور با اشاره به اینکه تنوع و تعدد مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی اقتضاء می‌کند پیامهای آن در قالب های متفاوت و با رسانه های مختلف، صادر شود گفت: عکس از آن دسته هنرها و رسانه هایی است که می‌تواند در ابلاغ این پیام ها به ظریف ترین و تأثیر گذارترین روش ممکن عمل کند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 1850 اثر از 287 هنرمند به این جشنواره ارسال شده بود، افزود: هیئت داوران از بین این آثار، 3 اثر را به عنوان اثر برگزیده و یک اثر را به عنوان عکس ویژه اعلام کردند.

رضا گلچین کوهی توانست جایزه ویژه جشنواره شامل تندیس، لوح تقدیر و 3 سکه تمام بهار آزادی را از آن خود کند.

همچنین محمد محسنی، محمد رسول رضایی و صابر علی نژاد به ترتیب عناوین اول تا سوم این جشنواره را از آن خود کردند و 3، 2 و1 سکه به همراه تندیس و لوح تقیر را نیز از دبیرخانه جشنواره دریافت کردند.

مجری جشنواره دوسالانه "عکس تأمین اجتماعی در یک نگاه" شرکت فرهنگ فیلم تهران بود که در کارنامه خود برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه‍ های عکس بوی عیدی، آخرین برگ درخت، نگاه اول، چندنگاه چندتجربه 1 و 2، عکس های استانبول، جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری (سفارش سایپا)، کارگاه طراحی پوستر شرکت مخابرات ایران و ... را دارد.

کد خبر 251840
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز