پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کتاب زنان و ده راز زندگی نوشته ی باربارا دی آنجلیس و ترجمه‌ی عاطفی صادقی که دومین چاپ خود را در انتشارات همشهری پشت سر گذاشته، داری ۲۶۰ صفحه و قیمت ۱۲۰۰۰ تومان است.

معرفی کتاب: زنان و ده راز زندگی

 این کتاب که در سری کتاب های روانشناسی انتشارات همشهری قرار می گیرد دارای 10 فصل است که این ده فصل به مثابه 10 راز هستند؛ 10 راز موفقیت در زندگی.

عناوین این 10 فصل عبارتند از:

1- راز اول ؛ هر آنچه برای خوشحال بودن نیاز دارید، در درون شماست !
2- راز دوم ؛ هدف از زندگی شما، رشد و تعالی به بهترین شکل ممکن است .
3- راز سوم؛ تغییر اجتناب ناپذیر است؛ پس از مقاومت در برابر آن دست بردارید و ...
4- راز چهارم ؛ همه ی موانع درس هایی هستند در لباس مبدل، آن ها را گرامی بداریم ...
5- راز پنجم ؛ ذهن شما، تجربه ی شما از حقیقت را خلق می کند پس یاد بگیرید که ...
6- راز ششم ؛ ترس، پویایی شما را از بین می برد؛ ...
7- راز هفتم ؛ باید خویشتن را دوست بدارید، قبل از آن که به دیگری عشق بورزید ...
8- راز هشتم ؛ همه ی روابط به منزله ی آینه های شمایند و ...
9- راز نهم ؛ آزادی حقیقی از برخورد شما با زندگی ناشی می شود ...
10- راز دهم ؛ پرسش هر چه باشد پاسخ آن عشق است !

نویسنده‌ی کتاب خانم باربارا دی آنجلیس یکی از تاثیرگذارترین اساتید در حوزه ی روانشناسی است.ایشان از پیشگامان در زمینه ی تغییر شخصیت و دارای کتاب های متعدد و پرتیراژ در زمینه ی علم روانشناسی است. آثار دی آنجلیس از پرفروش ترین کتاب‌هایی است که بیش از هشت میلیون نسخه از آن فروخته شده‌است و در سراسر جهان به بیش از بیست زبان به چاپ رسیده‌ اند.

در قسمتی از متن کتاب می خوانیم:

شادمانی تصمیمی است که شما در برابر یک وضعیت در یک مسیر خاص اتخاذ می کنید و چیزی نیست که از بیرون به شما ارزانی و تلقین شده باشد.شادمانی از درون شما به بیرون می تراود.شما انسانی هستید با بیشترین قدرت برای تاثیر گذاشتن بر زندگی تان.در مورد آنچه تجربه می کنید خود شما تصمیم می گیرید که خوشحال باشید یا غمگین و ناراحت . در جای دیگری از کتاب آمده است : زندگی آن نیست که آرام و بدون دغدغه بگذرد. نباید انتظار داشته باشیم که همه چیز کامل و بدون اشکال باشد.ما باید چالش ها را تجربه کنیم. باید سختی ها را تاب بیاوریم و فراموش نکنیم که برای یاد گرفتن اینجا هستیم.وقتی قبول می کنیم طبیعت زندگی، تغییر کردن است خواهیم توانست از مقابله با تغییرات اجتناب ناپذیر بزرگ و کوچک دست بکشیم و تسلیم جابه جایی های طبیعت در جهان درونی و بیرونی خویش بشویم.

کد خبر 250908
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز