شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کنسرت گروه موسیقی تلفیقی «عقیق» به سرپرستی بهنام خدا رحمی، خوانندگی کامران صفاری فر و همراهی استاد حسین خواجه امیری متخلص به (ایرج) پیشکسوت مطرح موسیقی ایران برکزار می شود.

ایرچ و صفایی فر

به گزارش سایت موسیقی ایرانیان این اجرا بعد از سالها و با یادی از خاطره‌ها، در دو نوبت 18 تا 20 و 20 و 30 تا 22 و 30 روز  هشتم اسفند ماه در تالار اندیشه حوزه هنری شهر تهران به روی صحنه می‌رود و کامران صفاری‌فر با صدایی حزن‌انگیز و سابقه ده ساله در عرصه موسیقی اصیل ایرانی، این بار با حال و هوایی جدید به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.

از نکات جالب توجه این کنسرت، حضور و همراهی استاد حسین خواجه امیری متخلص به (ایرج) است که این حضور و اجرای ایشان به نظر می‌رسد حال و هوایی زیبا و بیاد ماندنی به همراه خواهد داشت.

در این کنسرت محمود رحمانی پور (عود)، بهروز قونسولی (قانون)، سعید رودباری (تنبک)، بهنام خدا رحمی (پیانو)، فرشید فرهمند حسن زاده (ویلن)، فرزاد قیصری پور (درام) و حمید پور اسدالله خان (تار) به عنوان اعضای گروه موسیقی «عقیق» در کنار کامران صفاری فر (خواننده) به هنرنمایی خواهند پرداخت.

شایان ذکر است که صفاری‌فر از شاگردان اساتیدی چون حسین خواجه امیری (ایرج)، حسن گلپایگانی و داوود فیاضی بوده است و بعد از آلبوم «گل عشق» که در سال 91 وبا همکاری هنرمندانی چون میلاد کیایی و محمود فرهمند وارد بازار موسیقی شد، در حال حاضر در پی مراحل تولید آلبوم «بگذر از کوی ما» از آثاراستاد همایون خرم است.

علاقه مندان برای تهیه بلیت برای این کنسرت به سایت ایران کنسرت با آدرس اینترنتی iranconcert.com مراجعه کنند، همچنین در صورت تمایل می توانند با مراکز فروش ققنوس (22728007 و 22738007)، آموزشگاه آوای ایرج (88685952)، آموزشگاه آوای گلپا (22458729)، آموزشگاه اسدالله ملک (22847641) و صدای دنیای هنر (22914092) تماس حاصل نمایند.

کد خبر 250470
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز