چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: خواننده موسیقی ایرانی کشورمان از برگزاری باقی مانده کنسرت‌های شهرستانی گروه "هم آوایان" به سرپرستی حسین علیزاده در اسفندماه سال جاری خبر داد.

محمد معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: طی دو ماه گذشته در طول ایام گرامی محرم و صفر مشغول استراحت بودیم تا بتوانیم در روزهای باقیمانده پایان سال حضور خوبی در برنامه‌های دیگر گروه "هم آوایان" داشته باشیم. ضمن اینکه از روز جمعه 13 دی ماه تمرین‌های گروه با حضور استاد حسین علیزاده آغاز شد و طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفته قرار است در اسفندماه سال جاری کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان ها برگزار کنیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن شرایط تمرین گروه با حضور حسین علیزاده گفت: بعد از برگزاری کنسرت‌های پاییزی که همراه گروه "هم آوایان" در شهرستان‌ها داشتیم متاسفانه به دلیل فشردگی برنامه‌ها موفق به حضور در برخی از شهرهایی که قرار بود در آنجا برنامه داشته باشیم، نشدیم و از این جهت با برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفته اسفندماه امسال در تبریز و چند شهر دیگر میزبان هنردوستان خواهیم بود.

معتمدی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال بسیار خوبی که تماشاگران تهرانی از کنسرت گروه در تهران داشتند بنا داریم در اسفندماه و طی روزهایی که تاریخ آن متعاقبا اعلام می‌شود کنسرتی را برگزار کنیم که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود.

این خواننده موسیقی ایرانی در پایان پیرامون تازه ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی تصریح کرد: همچنان مشغول ضبط قطعات کنسرت گروه "هم آوایان" به سرپرستی استاد علیزاده هستم ضمن اینکه طی روزهای ابتدایی اسفندماه میزبان دوستداران موسیقی با کنسرت "عبور" به آهنگسازی علی قمصری خواهیم بود. این کنسرت برای یک کوارتت زهی با همراهی تار و پرکاشن آهنگسازی شده است.

کد خبر 245163
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز