همشهری آنلاین: مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن افتتاح فروشگاه فرهنگیان فراز برای تخفیف‌های ۲۶ درصدی کالاهای اساسی گفت:پس از طرح فرهنگ، گام بعدی ما کارت‌های اعتباری و سپس بیمه سلامت فرهنگیان است.

به گزارش مهر، طرح « فرهنگ» اولین گام از سوی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که براساس آن فرهنگیان عضو این صندوق می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های فراز تا 26.5 درصد تخفیف برخوردار شوند.

شهاب الدین غندالی مدیر موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در این‌باره گفت: هدف ما در راه اندازی فروشگاه‌های فراز، حذف دلال‌هاست تا کالا از کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه با همان قیمت به دست مشتریان و مصرف کنندگان برسد و تولید کننده و مصرف کننده سود کنند و دست دلالان کوتاه شود.

وی افزود: طرح فرهنگ شامل کل فرهنگیان اعم از بازنشسته و شاغل می‌شود که در حال حاضر تنها 760 هزار نفر عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند که در یک مرحله به صورت آزمایشی مبلغ 100 هزار تومان کارت‌شان را شارژ می‌کنیم و این هم از سودی است که متعلق به خودشان در صندوق است.

به گفته غندالی،در طرح فرهنگ افق نگاه ما در کل کشور 1500 فروشگاه است که در شهر تهران 30 فروشگاه در نظر گرفته شده که اکنون 18 فروشگاه آن آماده بهره‌برداری است و مابقی در مراحل بعدی تکمیل می شود. ضمن آنکه عموم مردم نیز می‌توانند با خرید از این فروشگاه‌ها از تخفیف بیش از8 درصدی نیز استفاده کنند.

کد خبر 250429
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز