همشهری آنلاین: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و طرح‌های ارائه شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با برطرف شدن اختلالات توزیع سبد کالا در مرحله اول، سال آینده سبد کالا طی ۶ مرحله به اقشار خاص تعلق می‌گیرد.

ایسنا نوشت: یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت از تویع سبد کالا در سال آینده طی شش مرحله خبر داد و گفت: سال آینده برای توزیع سبد کالا فرآیند جدیدی تعریف و اقشار خاص طی شش مرحله سبد خود را دریافت می کنند.

وی ادامه داد: در مرحله اول توزیع سبد کالا در حوزه کارشناسی اشتباهات واختلالاتی به وجود آمد که این نواقص در توزیع سبد کالا در مراحل بعدی برطرف می شود.

این مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این‌که هنوز برای زمان دقیق توزیع سبد کالا در مرحله دوم تصمیم قطعی گرفته نشده است، بیان کرد: توزیع سبد کالا در مرحله اول نیز تا پایان امسال همچنان ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است توزیع سبد کالا در مراحل بعدی در راستای طرح انتزاع به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شود خاطرنشان کرد: هنوز درباره این موضوع تصمیم قطعی گرفته نشده اما طرح آن از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت آماده و به زودی ارائه می‌شود.

به گفته او قاعدتا در راستای طرح انتزاع واگذاری توزیع سبد کالا به وزارت جهاد کشاورزی منطقی است. البته این موضوع بسته به کالاهای در نظر گرفته شده برای سبد کالا در مرحله دوم دارد.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا احتمال تغییر در کالاهای ارائه شده در سبد کالا در مراحل بعدی وجود دارد یا خیر ‌اظهار کرد: همان طور که توزیع سبد کالا در مراحل بعدی برای اقشار خاص تعریف می‌شود این امکان نیز وجود دارد که کالاهای تعریف شده در سبد کالایی تغییر کند.

کد خبر 253034
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز