دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

گروه اقتصادی: مشکلات تأمین و توزیع اقلام مشمول سبد نخست کالایی موجب تمدید مهلت دریافت این سبد تا پایان فروردین‌ماه امسال شد.

درحالی‌که آخرین مهلت دریافت سبد نخست کالایی پایان اسفند‌ماه سال گذشته اعلام شده بود، تداوم مشکلات تأمین و توزیع این سبد موجب شد تا برخی متقاضیان این سبد را به شکل ناقص و بدون برخی اقلام مانند مرغ و تخم‌مرغ دریافت کنند. همچنین دریافت نشدن این سبد توسط 10درصد مشمولان زمینه تمدید مهلت دریافت سبد مذکور تا پایان فروردین‌ماه را در حالی فراهم کرده که برخی خبرها از توزیع سبد دوم کالایی از پایان اردیبهشت‌ماه امسال حکایت دارد.

بنابر اعلام این وزارتخانه سرپرستان خانوارهای مشمول دریافت سبدکالا، که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت سبد کالای خود در سال‌92 نشده‌اند، می‌توانند حداکثر تا پایان فروردین‌ماه سال‌جاری جهت دریافت کالاهای خود شامل (10کیلو برنج، 2بطری روغن مایع 810گرمی، 2بسته پنیر 400گرمی، یک شانه تخم‌مرغ و 4کیلوگرم مرغ منجمد)به شبکه‌های توزیع و فروشگاه‌های منتخب در سراسر کشور مراجعه و کالاهای خود را دریافت کنند.

یک مقام آگاه با بیان اینکه توزیع سبد دوم کالایی از اواخر اردیبهشت‌ماه آغاز و تا پیش از پایان خرداد تمامی مشمولان سبد خود را در این مرحله دریافت خواهند کرد به ایسنا گفت: از آنجایی که قرار است سبد دوم کالا به اقشار خاص تعلق گیرد، بحث برای تغییر جامعه هدف ادامه داشته و به‌احتمال زیاد سبد دوم کالای مرحله دوم به نیازمندان واقعی پرداخت می‌شود. اما هنوز برای تغییر در محتوای سبد کالای مرحله دوم تصمیم‌گیری قطعی نشده است.

کد خبر 255084
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز