جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: فراخوان هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر اعلام شد. علاقه‌مندان برای حضور در جشنواره بین‌المللی شعر فجر فرصت دارند تا آثار خود را تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۳ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جشنواره شعر فجر

به گزارش ایسنا، همچنین محدودیت سنی برای علاقه‌مندان اعلام نشده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند حداقل پنج و حداکثر 12 قطعه شعر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

شرایط شرکت در این جشنواره از سوی ستاد اجرایی هشتمین دوره جشنواره فجر به شرح ذیل است:

1- بخش رقابتی جشنواره در قالب‌های سنتی، آزاد (نیمایی، سپید)، کودک و نوجوان، شعر محاوره (شکسته) و شعر بومی (زبان‌های محلی) برگزار می‌شود.

2- ارسال آخرین سروده‌ها حداقل 5 و حداکثر دوازده قطعه شعر الزامی و کافی است.

3- جشنواره محدودیت موضوعی و سنی ندارد.

4- تکمیل فرم مربوطه جهت شرکت در بخش رقابتی الزامی است. شاعران می‌توانند فرم مربوطه را از طریق سایت جشنواره به نشانی (http://fajrpoem.farhang.gov.ir) و ادارات کل ارشاد استان‌ها و شهرستان‌ها دریافت، تکمیل و همراه آثار خود ارسال کنند.

5-در بخش جنبی نیز مجموعه شعرها (کتاب‌های) منتشر شده در سال‌های 90، 91 و 92 مورد بررسی قرار می‌گیرند. شاعران محترم می‌توانند کتاب‌های چاپ شده خود در سال‌های یاد شده به همراه فرم شرکت در جشنواره بفرستند.

6-شرکت یک شاعر در بخش‌های مختلف جشنواره (مفاد بند 1و5) مانعی ندارد.

7- بدیهی است به مدارک ناقص یا آثار رسیده بعد از مهلت مقرر، ترتیب اثر داده نخواهد شد و از رقابت حذف می‌شوند.

بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان فرصت دارند از ابتدای اسفندماه 1392 تا تاریخ 20 فروردین ماه 1393 آثار خود را از طریق پست الکترونیک fpoem@farhang.gov.ir یا آدرس پستی، تهران خیابان شهید مطهری، خیابان فجر(جم سابق) پلاک 7، طبقه 6، کدپستی 1589743111، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شعر فجر ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های 88342979-021 و 88342982-021 تماس بگیرند.

کد خبر 250399
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز