چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۰
۰ نفر

این روزها جنگ رسانه‌ای محمد مایلی‌کهن و علی کریمی با علی دایی شدت گرفته و سرمربی پرسپولیس در چند روز اخیر توسط این دو مخالف همیشگی‌اش تحت‌فشار قرار گرفته است.

علی کریمی - علی دایی


کریمی
بعد از قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی دوباره به دایی حمله کرد ولی این پایان ماجرا نبود چرا که کریمی در جدیدترین اظهاراتش به سبک بازی علی دایی اشاره کرده و او را مورد انتقاد قرار داده است. کریمی گفته که تمام گل‌های دایی با ضربات سر یا از روی نقطه پنالتی زده شد و هیچ‌کس به یاد ندارد او در دوران بازیگری 2نفر را دریبل زده باشد. کریمی حتی با انتقاد از رفتارهای دایی گفته که او زمان بازیگری‌اش با برخی بازیکنان رفتار مناسبی نداشت و احترام آنها را نگه‌نمی‌داشت. البته خداداد عزیزی بازیکن اسبق تیم ملی که اتفاقا با کریمی و دایی همبازی بوده است، دیروز در واکنش به حرف‌های کریمی گفت: «برای کریمی احترام قائل هستم و در اکثر مواقع همیشه طرفدار او بوده‌ام ولی با حرف‌هایش موافق نیستم که از سبک بازی دایی انتقاد کرده است. اگر دایی بازیکنی بود که دریبل نمی‌زد پس خیلی نابغه بوده که بدون دریبل زدن آقای گل دنیا شد و 150گل زد.»
خداداد در پاسخ به این سؤال که آیا دایی در اردوهای تیم ملی با بازیکنان بد رفتاری می‌کرد، می‌گوید: «علی آدم بداخلاقی بود و پیش می‌آمد که عصبانی شود ولی من ندیدم که او با بازیکنی برخورد تند و زننده داشته باشد. من 2بار در دوران بازیگری‌ام با دایی حرفم شد ولی در آن سال‌ها با من برخورد بدی نداشت. البته در جام ملت‌های آسیا که در کشور لبنان برگزار شد برخی بازیکنان به جلال طالبی گفته بودند که وقتی به دایی پاس نمی‌دهند، او در زمین با آنها بد حرف می‌زند. البته من این ماجرا را فقط شنیده‌ام و نمی‌دانم تا چه اندازه درست است.»

افشاگری مایلی‌کهن

محمد مایلی‌کهن هم کماکان از دایی انتقاد می‌کند و در جدیدترین حرف هایش در مورد مبلغ قرارداد او صحبت کرده است. مایلی‌کهن می‌گوید: «دایی که از بی‌پولی صحبت می‌کند تاکنون 84درصد قراردادش را گرفته است، یعنی از یک میلیارد و 750میلیون تومان که رقم قراردادش است، یک میلیارد و 465 میلیون معادل 84درصد قراردادش را گرفته است. سرمربی پرسپولیس 3-2 نفر فیلمبردار و عکاس شخصی دارد که پول آنها را هم باشگاه پرسپولیس می‌دهد.» این در حالی است که مدیر روابط عمومی پرسپولیس ادعای محمد مایلی‌کهن را رد کرده و تأکید می‌کند که دایی تا الان فقط حدود 750میلیون گرفته است. دیروز اما سایت‌ها و خبرگزاری‌های رسمی خبر دادند که طبق حسابرسی وزارت ورزش و جوانان، تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل با 21میلیارد تومان بسته شده است. بازیکنان و سایر عوامل این تیم 12میلیارد طلب دارند که نشان‌دهنده پرداخت 50درصد از مطالبات آنها تا به امروز است. دایی هم طبق نامه رسمی ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس تاکنون 744میلیون‌تومان دریافت کرده و یک میلیارد تومان دیگر از قراردادش را طلب دارد.

دایی: بعداً جواب می‌دهم

سرمربی پرسپولیس بعد از تمرین دیروز حاضر نشد در مورد حرف‌های کریمی و مایلی‌کهن صحبت کند. او خطاب به خبرنگاران گفت: «به خاطر شرایط و آرامشی که تیم دارد به هیچ عنوان فعلا جواب صحبت‌های کذب و تهمت‌های آقایان را نمی‌دهم. ان‌شاالله در فرصتی مناسب و در آینده‌ای نزدیک پاسخ آقایان را خواهم داد تا خیلی از مسائل برای مردم روشن شود. هر چه زمان بگذرد مردم بیشتر از نیت و اهداف آقایان مطلع می‌شوند.»

پیروانی علیه گل‌محمدی

در آخرین ورژن از جنگ لفظی در پرسپولیس افشین پیروانی دیروز علیه یحیی‌گل محمدی موضع گرفت و گفت: «وقتی به بازیکن اجازه می‌دهی صبح روز فینال جام حذفی در هتل به تو ناسزا بگوید و توهین کند بعد همان بازیکن در فینال بازی کند و نمی‌توانی او را مدیریت کنی داستان همین می‌شود که می‌بینی.» گل‌محمدی اما در پاسخ پیروانی گفت:«وقتی حرف‌هایش را خواندم فهمیدم که دل‌پری دارد و نمی‌دانم این دل پر از کجاست؟»

کد خبر 250242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز