راهنمایان گردشگری کشور در هفتمین همایش سراسری خود این‌بار به کرمان می‌روند تا روز جهانی راهنمایان گردشگری را همزمان با راهنمایان گردشگری در سراسر جهان در شرق ایران برگزار کنند.

جشن جهانی راهنمایان گردشگری در کرمان


راهنمایان گردشگری همچنین با تأکید بر شعار جهانی «آب و گردشگری حفاظت از آینده مشترک» جشن جهانی خود را با شعار «راهنما، راوی آب، حافظ خاک» در استان کرمان برگزار می‌کنند.همچنین قرار است در هفتمین همایش راهنمایان گردشگری سراسر کشور که در کرمان برگزار می‌شود، بازگرداندن ارگ بم به جایگاه مناسب در تورهای گردشگری و تلاش برای ثبت جهانی کویر لوت در فهرست میراث طبیعی یونسکو هدفگذاری شود.

راهنمایان گردشگری سراسر کشور همچنین امیدوارند با حضور خود در استان کرمان و بازدید از ارگ بم فرصت جدیدی برای استان کرمان به‌عنوان یک مقصد گردشگری ایجاد کنند. آنها همچنین قرار است حمایت خود از تلاش‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان در تهیه پرونده میراث طبیعی دشت لوت برای ثبت در فهرست جهانی یونسکو را اعلام کنند.

هفتمین جشن راهنمایان گردشگری کشور از 30بهمن‌ماه تا دوم اسفندماه جاری با مشارکت «جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی» و «کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور» برگزار می‌شود. محمدابراهیم باستانی پاریزی و هوشنگ مرادی کرمانی نیز از مهمانان اصلی هفتمین همایش راهنمایان گردشگری کشور هستند که هر دو از چهره‌های فرهنگی برآمده از استان کرمان هستند.

کد خبر 249754

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز