گروه شهری: رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران که در روزهای اخیر موضوع استعفای وی از شورای شهر به‌دلیل حضور در فدراسیون قایقرانی مطرح شده، اعتقاد دارد که باید خلأ‌های موجود درباره این مسئله برطرف شود.

احمد دنیامالی‌ در گفت‌وگو با همشهری به نمونه‌های مشابه از افرادی اشاره کرد که همزمان در فدراسیون‌های ورزشی مشغول به‌کار بوده و نیز عضو شورای شهر تهران یا نماینده مجلس شورای اسلامی بوده و هستند. وی که دوشنبه گذشته استعفای خود را تقدیم احمد مسجدجامعی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران کرد و چهارشنبه گذشته هم در انتخابات فدراسیون قایقرانی آرای لازم برای تصدی سمت ریاست فدراسیون قایقرانی را کسب کرد، اظهار داشت: پیش از این نیز افراد مختلفی بوده‌اند که چند سمت را با هم عهده‌دار بوده‌اند. این در حالی است که سازمان بازرسی کل کشور اعتقاد دارد ریاست فدراسیون‌های ورزشی و عضویت در شورا شغل محسوب می‌شوند.

دنیامالی درباره مخالفت برخی اعضای شورای شهر با استعفای وی نیز اظهار داشت: امیدوارم دوستان در شورای شهر قضیه را طوری به پیش ببرند که در نهایت بتوان پاسخ مناسبی برای ارائه به نهادهای نظارتی تهیه کرد. موضوع استعفای احمد دنیامالی از شورای شهر فردا در جلسه غیرعلنی شورای شهر بررسی خواهد شد.

درصورت قبول استعفای وی، دنیامالی چهارمین عضو از شورای شهر چهارم خواهد بود که از عضویت در این شورا انصراف می‌دهد. در چند روز گذشته نیز برخی از اعضای شورای شهر همانند احمد مسجدجامعی، رضا تقی‌پور و اسماعیل دوستی با استعفای دنیامالی از شورای شهر مخالفت کرده‌اند.

کد خبر 249565
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز