همشهری آنلاین: با پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم پتروشیمی بندرامام با پیروزی مقابل مهرام تهران در صدر جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی قرار گرفت و چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد نیز مشخص گردید.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در تهران دو تیم صدر جدولی پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران در سالن آزادی رو در دوی یکدیگر قرار گرفتند. کوارتر اول دیدار با برتری 13-23 مهرام پایان یافت. در کوارتر دوم رقابت دو تیم نزدیک‌تر شد و نیمه اول با نتیجه 33-31 به سود مهرام پایان یافت.

در کوارتر سوم بازی به اوج هیجان خود رسید و دو تیم با جدیت تمام در پی اجرا کردن تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی خود بودند و تماشاگران نیز شاهد بازی بسیار زیبایی از طرف دو تیم بودند.

در این کوارتر سعید داورپناه مصدوم و مجبور به خروج از مسابقه گردید. نتیجه بازی در پایان این کوارتر 53-58 به سود پتروشیمی تغییر یافت. در ده دقیقه پایانی مسابقه، تیم پتروشیمی موفق شد ریتم مناسبی را که از نیمه دوم به دست آورده بود حفظ نموده و با شوت‌های سه امتیازی موفق و کنترل توپ‌های برگشتی از سبد، برتری خود را به میزبان تحمیل نماید و مسابقه را با نتیجه 61-78 به سود خود به پایان ببرد.

در قشم تیم استقلال زرین موفق شد با اختلاف زیاد و نتیجه 87 بر 60 بر نیروی زمینی تهران غلبه نماید و همیاری زنجان در دیداری خانگی شهرداری گرگان را 67 بر 57 شکست دهد.

تیم فولاد هفت الماس قزوین در خانه میزبان صنایع پتروشیمی ماهشهر بود. در این دیدار تیم صنایع موفق شد همانند دیدار رفت بر تیم هفت الماس غلبه و با پیروزی 78 بر 69 جایگاه ششمی خود را مسجل نماید.

دیدار دو تیم همشهری دانشگاه آزاد و افرا خلیج فارس که بسیار زیبا و دیدنی بود با نتیجه 73-77 به سود دانشگاه آزاد پایان یافت و در شهرآورد اصفهان، رقابت تیم‌های فولاد ماهان و ذوب آهن که در پایان وقت قانونی به تساوی انجامیده بود، در نهایت با نتیجه 60-69 به سود ذوب آهن خاتمه یافت.


با خاتمه هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر، جایگاه تیم‌های اول تا ششم مسابقات مشخص گردید و برگزاری سه دیدار معوقه از هفته بیست و یکم که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، تکلیف رده‌بندی نهایی مرحله مقدماتی را مشخص خواهد نمود.

تیم‌های پتروشیمی بندرامام، مهرام تهران، دانشگاه آزاد تهران، ذوب آهن اصفهان، ماهان اصفهان، صنایع پتروشیمی ماهشهر، فولاد هفت الماس قزوین و همیاری زنجان هشت تیمی هستند که می‌بایست در مرحله پلی‌آف مسابقات به رقابت بپردازند.

 

کد خبر 249348
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز