همشهری آنلاین: سه دیدار از هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال به دلیل شرایط نامناسب جوی لغو و به هفته آینده موکول شد.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، شرایط بد آب هوایی تهران، زنجان و اصفهان مانع حضور به موقع تیم‌های فولاد ماهان سپاهان، همیاری زنجان و افرا خلیج فارس برای انجام سه دیدار این هفته به میزبانی تیم‌های پتروشیمی بندرامام، صنایع پتروشیمی ماهشهر و استقلال زرین قشم شد.

سه دیدار معوقه هفته بیست و یکم روز پنجشنبه 24 بهمن ماه به ترتیب زیر برگزار خواهد شد:

پتروشیمی بندرامام - فولاد ماهان سپاهان

صنایع پتروشیمی ماهشهر - همیاری زنجان

استقلال زرین قشم - - افرا خلیج فارس

سایر بازی‌های این هفته در تهران و گرگان طبق برنامه برگزار شد:

در اولین دیدار هفته، دو تیم مدعی دانشگاه آزاد تهران و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی تهران به دیدار یکدیگر رفتند. دو تیم با چند غایب در میدان حاضر شدند. روزبه ارغوان از تیم ذوب آهن و پویا تاجیک و توماس از دانشگاه آزاد به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند. تیم بسکتبال ذوب آهن که دیدار مرحله رفت را در خانه به حریف واگذار کرده بود، در این دیدار به قصد جبران به تهران آمده بود و بیشتر دقایق بازی نیز از حریف خود پیش بود، اما تیم دانشگاه آزاد با دفاع بهتر و استفاده از فضاهای زیر حلقه تیم حریف، موفق شد نتیجه را به نفع خود تغییر دهد و این مسابقه را با نتیجه 73-85 به سود خود پایان دهد. در این دیدار محمد حسن‌زاده با کسب 38 امتیاز و 11 ریباند بهترین بازیکن میدان بود.

در گرگان تیم شهرداری این شهر در سالنی مملو از هوادارن گرگانی به مصاف تیم بسکتبال مهرام تهران رفت و علیرغم تلاش بسیار نتوانست مانع برتری این تیم گردد و در نهایت نتیجه را 63-69 به میهمان خود واگذار نمود. تم شهرداری با این شکست آخرین امید خود برای صعود به جمع هشت تیم مرحله پلی‌آف را از دست داد. این تیم در آخرین بازی خود می‌بایست در زنجان به مصاف تیم همیاری برود. تیم مهرام تهران نیز آخرین بازی مرحله مقدماتی خود را روز دوشنبه مقابل تیم پتروشیمی بندر امام برگزار خواهد کرد.

در آخرین بازی روز پنجشنبه (17 بهمن) تیم فولاد هفت الماس قزوین موفق شد تیم نیروی زمینی تهران را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و حضور خود در مرحله پلی‌آف مسابقات را تضمین نماید. این سومین برد پیاپی تیم فولاد هفت الماس در هفته‌های اخیر می‌باشد. این تیم در آخرین دیدار خود روز دوشنبه میزبان صنایع پتروشیمی ماهشهر خواهد بود.

کد خبر 248709
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز