همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد از برگزاری جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد در ۷ اسفند ماه به منظور تصویب بودجه و شهریه سال آینده این دانشگاه خبر داد و گفت: سال ۹۳ تحولی در بودجه دانشگاه به لحاظ توسعه و تکمیل پروژه‌های عمرانی خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه رسمی دانشگاه آزاد اسلامی، حمید میرزاده در حاشیه رونمایی از تابلو کتابخانه زنده‌یاد دکتر حسن حبیبی در جمع خبرنگاران، گفت: در برنامه پنج ساله دانشگاه و بر اساس شاخص‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، اهداف کمی و کلان برای دانشگاه آزاد اسلامی پیش‌بینی شده است که امیدواریم با کمک مدیران، مسئولان، اساتید و دانشجویان بتوانیم آنها را محقق سازیم.

دکتر میرزاده با اشاره به یک میلیون و 750 هزار مترمربع فضای در حال احداث دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: سال 93 تحولی در بودجه دانشگاه به لحاظ توسعه و تکمیل پروژه‌های عمرانی خواهیم داشت و در نظر داریم پروژه‌هایی که تقریباً 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند را به اتمام برسانیم.

وی افزود: همچنین برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و حمایت از فعالیت تشکل‌های علمی، دانشجویی و سیاسی در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بودجه مناسبی در نظر گرفته شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همچنین درصدد هستیم با بانک‌های مختلف به منظور اختصاص وام به دانشجویان دکتری و غیر دکتری رایزنی کنیم.

کد خبر 248817
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز