دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶
۰ نفر

گروه اقتصادی- علی ابراهیمی: ادامه صف‌های طولانی در دومین روز توزیع سبد کالایی و نارضایتی مردم از فهرست مشمولان و سامانه پرداخت این سبد موجب شد تا با نشست روز یکشنبه دولتمردان در پاستور طرح‌های جدیدی برای عرضه سبد کالایی اعلام شود.

وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، برای رفاه و آسایش سرپرستان خانوار مشمول دریافت سبد کالا، طرح توزیع این سبد تا پایان سال تمدید شده و مشمولان دریافت سبد کالا می‌توانند با آرامش بیشتر به مراکز توزیع مراجعه کنند.
با این شرایط امکان دریافت سبد نخست کالایی در مرحله دوم نیز فراهم شده است.

همچنین سرپرستان خانوار مشمول دریافت سبد کالا که فاقد کارت بانکی هستند باید با مراجعه به بانک‌هایی که یارانه نقدی خود را دریافت می‌کنند و ارائه شماره حساب یارانه نقدی و کارت ملی نسبت به دریافت کارت بانکی خود اقدام کنند. سرپرستان خانوار پس از دریافت کارت مذکور و ارائه کارت ملی می‌توانند برای دریافت سبد کالا به مراکز توزیع مراجعه کنند. وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی هم از اختصاص سبد کالا به همه کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر مشمولان تا 2هفته آینده خبر داد.

علی ربیعی تصریح کرد: برای اینکه تحویل سبد کالا به تأخیر نیفتد در مرحله اول گروه‌هایی که شناسایی شده‌اند این سبد را دریافت می‌کنند. مدیر اجرایی سبد کالایی نیز از مردم درخواست کرده تا وقت خود را در صف‌های طولانی دریافت سبد کالا تلف نکنند و درصورتی که مردم اعتراضاتی در زمینه مشکلات توزیع سبد دارند، می‌توانند به شماره تلفن 124سراسر کشور اطلاع دهند. همچنین می‌توانند از طریق سایت سبد کالا، از نزدیک‌ترین فروشگاه عرضه‌کننده کالا به محل زندگی خود اطلاع حاصل کنند.

بهمن حاج علی با توصیه به مردم برای تلف نکردن وقت خود در صف‌های طولانی تصریح کرد: آن دسته از مشمولان که این دوره سبد کالا را دریافت نکرده‌‌اند، مانند تمامی کارگران مشمول قانون کار و بازنشستگان در دور بعدی هر دو سبد را به‌صورت یکجا دریافت خواهند کرد.

کد خبر 248277
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز