دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

گروه حوادث: توزیع سبد کالا در کشور تا‌کنون جان ۲نفر را گرفته و یک نفر را نیز راهی بیمارستان کرده است.

توزیع سبد کالا در شهرستان‌ها

یکی از این قربانیان پیرمردی بود که در پایتخت زندگی می‌کرد. وی روز یکشنبه برای گرفتن سبدکالا راهی یکی از مراکز در تهرانسر شد و زمانی که در صف طولانی دریافت بود ناگهان حالش خراب شد. این پیرمرد 86ساله بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما درگذشت.

به‌دنبال این حادثه قاضی دستور انتقال جسد وی به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت مرگ او مشخص شود. دومین حادثه در کرمانشاه رخ داد که پیرمرد 60ساله‌ای در صف و محل توزیع سبد کالا سکته کرد و جان باخت.با این حال سردار کریم کشوری فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این خصوص اعلام کرد: مرگ پیرمرد 60ساله‌ای که در نزدیکی فروشگاه رفاه کرمانشاه، (محل توزیع سبد کالا) اتفاق افتاده به‌دلیل ازدحام جمعیت نبوده است.

وی تصریح کرد: طبق نظریه پزشکی قانونی، علت فوت این پیرمرد ایست قلبی بوده و هیچ‌گونه ارتباطی به‌ صف دریافت‌کنندگان سبد کالا نداشته است.فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هیچ‌گونه هماهنگی با نیروی انتظامی در زمینه توزیع سبد کالا نداشته‌اند، افزود: طی جلسه‌ای با فرمانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت مقرر شد که از روز دوشنبه پلیس کنار مردم در محل فروشگاه‌های توزیع سبد کالا حضور داشته باشد.

سردار کشوری با بیان اینکه اقلام موجود در سبد کالای رایگان به‌ میزان کافی در سطح فروشگاه‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: مردم از عجله و شتاب برای دریافت سبد کالا خودداری کرده و موجب به‌وجود آوردن شایعاتی در این زمینه نشوند. سومین حادثه نیز در شهرستان هشترود رخ داد. زمانی که پسر 25ساله پیامک عدم‌دریافت سبدکالا را دریافت کرد به‌دلیل فشار عصبی وارده سکته کرد. وی که شاگرد نانوایی است به بیمارستان انتقال یافت و بستری شد. خوشبختانه حال وی مساعد است اما به‌خاطر این موضوع 2ماه خانه‌نشین شد.

کد خبر 248267
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز