همشهری آنلاین: معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با تاکید بر بیان اینکه شهرداری تهران هر سال تلاش داشته است تا درآمد حاصل از شهرسازی کمتر شود، گفت: شهر دنیای اقتصاد است و قطعا می‌توان منابع پایدار جدیدی را جایگزین منابع حاصل از شهرسازی کرد.

به گزارش تهران‌سما، حسین محمد پورزرندی با بیان اینکه شهرداری متعلق به مردم است و هزینه آن توسط مردم تامین می‌شود، گفت: با جدیت پیگیر مطالبات شهرداری از دولت هستیم تا بتوانیم هرچه بهتر به شهروندان خدمات‌رسانی کنیم.

وی با اشاره به میزان تحقق درآمدهای شهرداری در سال جاری اظهار کرد: از ابتدای امسال با متمم پیشنهادی از سوی شهرداری، بیش از 93 درصد درآمدها محقق شده است.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت درآمدهای پایدار تصریح کرد: در سال84 تنها 12درصد سهم بودجه شهرداری تهران از محل درآمدهای پایدار بود که در سال جاری این سهم به 40درصد می‌رسد.

پورزرندی ادامه داد: شهرداری تهران هر سال تلاش داشته است تا درآمد حاصل از شهرسازی کمتر شود چراکه تهران ظرفیت بیشتری برای ساخت و ساز ندارد و از این رو باید به دنبال تعریف منابع جدید بود .

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: شهر دنیای اقتصاد است و قطعا می‌توان منابع پایدار جدیدی را جایگزین منابع حاصل از شهرسازی کرد.

کد خبر 247644
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز