دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱
۰ نفر

گروه اجتماعی: با وجود آنکه وزیر قبلی آموزش و پرورش پیک نوروزی را ممنوع کرده بود گویا امسال این پیک بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

پیک نوروزی امسال در سراسر استان‌ها با موضوع مطالبات رئیس‌جمهور از دانش‌آموزان که اول مهر مطرح شد، ارائه می‌شود، این توضیحات معاون آموزش ابتدایی درباره پیک نوروزی به ایسنا است. به گفته محمد دیمه‌ور توزیع پیک‌های نوروزی توسط استان‌ها اختیاری است.

در سخنان معاون وزیر، از یک سو تأکید شده پیک نوروزی به دانش‌آموزان سراسر کشور ارائه می‌شود و از سوی دیگر این امر اختیاری خوانده شده است. این موضوع در حالی مطرح می‌شود که براساس اعلام وزیر سابق آموزش و پرورش ارائه پیک نوروزی ممنوع است. اسفند 91معاون سابق آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از حذف پیک‌های تابستانی و نوروزی دانش‌آموزان از تابستان سال 92خبر داد.

پس از این اظهارات وزیر سابق آموزش و پرورش وارد میدان شد، از حذف پیک و تکالیف نوروزی از نوروز 92سخن گفت و آن را عیدی به دانش‌آموزان خواند. حاجی‌بابایی دلیل اتخاذ این تصمیم را اعتقاد به نقش تأثیرگذاری خانواده در کنار دانش‌آموز و برعکس بیان کرد اما دیمه ور ارائه پیک‌های نوروزی را فرصت مناسبی برای تقویت 3مهارت گفت‌وگو، مطالعه و نگارش عنوان کرد و گفت: این موضوعات کمک می‌کند تا دانش‌آموزان بتوانند در ایام تعطیلات نوروز از این فرصت در جهت تقویت این مهارت‌ها استفاده کنند.

کد خبر 247433
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز